ویرگول
ورودثبت نام
محمد مبین سرتیپی
محمد مبین سرتیپی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نمکی در کاراست?⚠️

﷽ | نمکی در کار است،،،⚠️?

شاید یکی از تجربه های شیرین هر کسی می‌تونه کار با نوجوون باشه حالا یکی با تدریس یکی با معاونت پرورشی تو مدرسه یکی با کار توی مسجد و هیت یکی با گوش دادن درد و دل یکیشون یا کمک کردن بهشون و توی ریل انداختنشون
البته البته البته اگر خودت رو نتونی حفظ کنی همین راه در ظاهر سرسبز به ته ته پرتگاه ختم میشه ....
نمی‌دونم چرا ولی از وقتی دارم صبح هام رو ولو یه روز در هفته توی فضای کار با نوجوون سپری میکنم انگار بعد زمان و عمر برام شکسته شده دارم چیزایی رو تجربه میکنم که شاید تا چند سال قبل به ذهنم نمی‌رسید ولی میتونم این تجربیات رو در کنار نوجوون هایی که دارن مسیرشون رو پیدا میکنن سپری میکنم خودم رو جای تک تک شون میذارم و خودم رو توی اون مسیر میبینم و وارد عالمشون میشم و سعی میکنم جهانشون رو بشناسم ، شاید خیلی خیلی فاصله نسلی زیاااادی نداشته باشم باهاشون ولی واقعااااا تفاوتع هر سال که سپری میشه تغیر نسل ها به شدت حس میشه ....
سعی کردم توی کارم به عنوان نمک آشی این موضوع رو ترک نکنم حالا یه بار توی هیت یه بار توی مدرسه و...
واقعا برکت داره واقعا ،،،
و به نظرم هرکسی یه بار تجربش کنه ترکش سخته براش خصوصا اگر با نیت وارد این کار بشه و خودش رو رشد بده در کنار این کار ....
ما که ادعایی نه داشتیم و نداریم ولی واقعا انگار یکی از جاهایی که سرجام هستم اینجاست و احساس میکنم اینجا چرخندهعع سرجاشه و داره کار می‌کنه
کاش کاش اشتباه نریم و نرفته باشیم ،،،
دعا کنید براشون بتونن راهشون رو درست تشخیص بدن و خودشون رو اول از همه درست بشناسن و سر جای درستی قرار بگیرن

واما بعد ...

کارمدرسهرسانهامیدتابستان
سعی کردم خودم را از میان بردارم تا هرچه هست خدا باشد سید مرتضی آوینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید