ویرگول
ورودثبت نام
m.mehrizi
m.mehrizi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

فال حافظ و عاشقنامه ...

فال عاشقانه
فال عاشقانه


فال عاشقانه

بعضیامون عادت داریم هر روز فال حافظ یا استخاره بگیریم یعنی من دیدم بعضیا روزشون روز نمیشه اگه فال نگیرن! خیلی هم حس خوبیه وقتی فال حافط می گیری و شعرشو می خونی کلی کیف می کنی...

خیلیا هم دوست دارن آنلاین فال بگیرن، با یه سرچ ساده خیلی سریع فال حافظ، فال انبیاء، استخاره ازدواج، فال ابجد، فال عاشقانه و... انواع فال دیگه حتی من دیدم فال قهوه هم میتونی دیگه آنلاین بگیری!یه جورایی سرگرمی هم هست دیگه...وقتی با دوستات چند نفر میشی میری فال قهوه به جرات می تونم بگم کلی خوش می گذره... ولی الان دیگه کمتر میشه ازاین کارا کرد...دیگه بنزین گرون شده یه فنجون قهوه با فال تاروت دیگه 70 تومن میشه...ما هم ناچار باید بگریدم دنبال راه کم هزینه تر!

خودم کلی سرچ کردم بین همه ی سایتای فال و اپلیکیشن های ایرانی یه خوبشو پیدا کردم که انواع فالهارو داشت...یعنی همه چی حتی فال PMC و فال هندی....یه چیز خیلی بامزه دیگه که داره فال عطسه اس...
یعنی یه پکیج کاملاً عاشقانه از مدل های مختلف فالی که گفتم براتون تا متن های عاشقانه، عکس نوشته های عاشقانه و شعرهای عاشقانه....

یه چیز خیلی مهم رو داشت یادم می رفت! این اپلیکیشنی که تا الان از ویژگی های جالبش گفتم(اپلیکیشن عاشقنامه) تمام غزلیات حافظ رو هم داره...الانم که چیزی نمونده به یلدا


فال عاشقانه
فال عاشقانه




فال عاشقانهفال حافظفال تاروتفال قهوهفال روز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید