ویرگول
ورودثبت نام
m.mehrizi
m.mehrizi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

لذت گوش کردن موسیقی و سرگرمی!

بدون شک شنیدن موسیقی از لذت بخش ترین فعالیت های روزمره هست که خیلی راحت و بی درد سر هرجا که باشی به راحتی می تونی اینکارو انجام بدی خداروشکر دنگ و فنگ خاصی نداره کم هزینه هم هست !

دیگه هممون پلی لیست ویژه خودمونو هم داریم، ولی من خودم همیشه دنبال یه اپلیکیشن خوب می گشتم که پلی لیستمو توی اون اپ بسازم که پیدا هم کردم ولی خب به خاطر یک سری مسائل دسترسی بهش قطع شد و علاوه بر این نمی تونی اکانت رایگان بسازی...!دیگه چه فایده داره

ولی بعد از مدتی گشت و گذار در دنیای مجازی :))) یه اپلیکیشن ایرانی نظرمو جلب کرد که خیلی ویژگی های جالبی داره (از نظر من) که علاوه بر موسیقی گوش کردن یه جورایی باهاش سرگرم هم میشی!

بین همه اپلیکیشن های ایرانی، اونی که به دل من نشست و خیلی کارکردن باهاشو دوست داشتم یه اپی بود که پر از قابلیت های کاربردی بود، دانلود آهنگ های ایرانی، ایجاد پلی لیست مورد علاقه خودتون، تغییر صدا (زن به مرد و برعکس)، تقویت صدا، رادیووووو، امکان سرچ صوتی و تایپی و امکان اشتراک آهنگهای مورد علاقتون تو شبکه اجتماعی خود اپلیکیشن...


وادیو
وادیو


یه چیز خیلی مهمی رو داشت یادم می رفت، پادکست! علاوه بر دانلود آهنگ جدید ،این اپ پر از پادکستای خوب و به درد بخور و پر طرفدار هست از ناوکست بگیر تا چنل بی! اپلیکیشن وادیو رو می تونید استور های مختلف پیدا کنید و دانلود کنید و لذتشو ببرید...


موزیک پلیرتغییر صداتقویت صدادانلود آهنگدانلود آهنگ جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید