ویرگول
ورودثبت نام
محتوالی | مهسا حافظی
محتوالی | مهسا حافظی
خواندن ۵ دقیقه·۲ ماه پیش

دلایلی که اگر بخونید، بدون ثبت نام هندبوک لینکدین از اینجا نمی رید!

هندبوک لینکدین
هندبوک لینکدین


می دونید که چند هفته پیش گزارشی رو منتشر کردم درباره تغییرات الگوریتم لینکدین. اون رو از روی گزارشی نوشتم که بعد از بررسی بیشتر از ۳۵۰۰۰ اکانت فعال لینکدین و بیشتر از ۱.۰۰۰.۰۰۰ پست تهیه شده!

واقعا بررسی این تعداد پست و اکانت شوخی نیست! انقدر حجم دیتای بررسی شده زیاد بوده که نتایجش خیلی به واقعیت نزدیکه.

فایلی که منتشر کردم فقط بخش کوتاهی از گزارش کامل بود. 👇🏼

https://www.linkedin.com/posts/mahsa-hafezi_%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D9%82%D8%A7%D9%85-activity-7163420264746106880-3ECg

تصمیم گرفتم گزارش کامل رو به همراه تحلیل ها و توصیه های خودم درباره استفاده از لینکدین در قالب هندبوک منتشر کنم.

هندبوک بیشتر از ۲۰۰ صفحه داره.

تهیه اون زمان زیادی گرفته ولی می تونم بگم کامل ترین و جامع ترین فایل درباره لینکدین به زبان فارسیه.

حتی کسانی که لینکدین رو آموزش میدن هم می تونن از اطلاعات و دیدگاه های این هندبوک استفاده کنن.

الان در مراحل آخر ویرایشه و قراره که هفته آینده منتشرش کنم.

نکته خیلی مهم اینه که برای کسانی که پروفایل شخصی شون براشون مهمه، تعطیلات نوروز بهترین زمان برای خوندن این هندبوکه و شرکت ها هم می تونن برنامه سال جدیدشون رو برای لینکدین با کمک این هندبوک تدوین کنن.

چطوری می تونم بهترین استفاده رو ازش بکنم؟

بستگی به خود شما داره، اگر جزو کسانی هستید که با خوندن و مطالعه کردن مطالب رو یاد می گیرید، این فایل کاملا بهتون کمک می کنه.

به خصوص که سعی کردم با زبان ساده و مثال توضیح بدم.

اگر نه، منتظر باشید تا در تعطیلات نوروز در وبیناری که برگزار می کنم شرکت کنید. در اون وبینار به طور کامل همه موارد رو یک بار توضیح میدم.

البته بهترین قسمتش رو هنوز نگفتم.

اون هم ۵تا ویدئوی مجزاست که در حال ساختنش هستم. به نظرم هر کسی با دقت این ۳ مرحله رو همراه من طی کنه بعد از اتمامش چیزی وجود نداشته باشه که درباره لینکدین و تولید محتوای تاثیرگذار ندونه.

تفاوتش با دوره های آموزشی چیه؟

چیزی که برام مهم بوده، کمک کردن به افراد برای تولید محتوای تاثیرگذاره. به طور کلی قرار نیست درباره الفبای اولیه لینکدین که همه جا پیدا میشه صحبت کنم. من درباره الگوریتم پیچیده لینکدین و اینکه با استفاده از اون چطور میشه بهتر از لینکدین استفاده کرد صحبت می کنم. به اضافه اینکه تاکید بیشتر روی تاثیرگذار بودن در لینکدینه نه فقط حضور داشتن در لینکدین. مثلا اینکه چطور یک شرکت می تونه پیج لینکدینش رو به اصلی ترین کانال ارتباطش با مشتری ها تبدیل کنه. یا چطور یک شخص می تونه خودش رو در اکوسیستم کاریش به همه بشناسونه تا دیگه برای استخدام نیاز به رزومه فرستادن نباشه، بلکه شرکت ها بیان سراغش.

وبینار توضیح الگوریتم

درباره زمان وبینار حتما اطلاع رسانی می کنم، اما قطعا در هفته اول نوروز خواهد بود.

در اون وبینار قراره که ۲۰۰ صفحه رو به طور خلاصه و سریع با هم مرور کنیم و بعد به سوالات شما درباره لینکدین پاسخ بدم.

این هندبوک لینکدین به درد من می خوره؟

اگر خودتون صاحب کسب وکار هستید این هندبوک از چند نظر بهتون کمک می کنه:

- اینکه چطور برند شخصی خودتون رو به عنوان صاحب بیزینس در لینکدین بسازید

- می تونید اون رو در اختیار تیم مارکتینگ قرار بدید تا پیج سازمانی شما رو بهبود بدن

- می تونید اون رو در اختیار کارمندهاتون قرار بدید که بدونن چطور در لینکدین فعالیت بهتری داشته باشن

اگر فریلنسر هستید یا در زمینه مارکتینگ کار می کنید:

- می تونید برای ساخت برند شخصی و در نتیجه گرفتن پروژه های بیشتر از لینکدین از اون استفاده کنید

- می تونید با یادگیری روش های استفاده از لینکدین به شرکت ها در زمینه لینکدین مشاوره بدید

- می تونید برای تاثیرگذاری در لینکدین به عنوان یک مارکتر یا فریلنسر از اون استفاده کنید

اگر متخصصی هستید که میخواید در لینکدین بیشتر شناخته بشید:

- با کمک این هندبوک می تونید روش های شناخته شدن در لینکدین رو یاد بگیرید

- برند شخصی بسازید یا حرف های تخصصی خودتون رو به گوش افراد بیشتری برسونید

برای داشتن هندبوک چه کاری باید بکنم؟

۱- اولین و مهمترین کار عضو شدن تو وبسایت جدیدیه که راه اندازی کردم، محتوالی.

ثبت نام در محتوالی چندتا فایده داره، مهم ترینش اینکه اولین نفری خواهید بود که می تونید از انتشار هندبوک باخبر بشید.

به غیر از هندبوک لینکدین محتواهای آموزشی دیگه ای درباره محتوانویسی و لینکدین هم روی محتوالی می گذارم که هر هفته به تعدادشون اضافه میشه.

یعنی فقط با یک بار عضو شدن به محتواهای خیلی بیشتری از چیزی که در لینکدین منتشر می کنم دسترسی دارید.

https://mohtavaly.com/?utm_source=Virgool&utm_medium=Article&utm_campaign=Intro


۲- بعد از ثبت نام در محتوالی فرم درخواست هندبوک رو هم تکمیل کنید.

برای کسانی که فرم درخواست رو قبل از انتشار هندبوک تکمیل کنن تخفیف ویژه در نظر گرفتم.

۳- این پست رو برای کسانی که به دردشون می خوره ارسال کنید.

چطوری؟

اولین راهش ری پست کردن تو لینکدینه که باعث بیشتر دیده شدنش میشه

دومین راه گذاشتن کامنت زیر همین پسته

و راه سوم ارسال لینک اون به دیگران از طریق واتساپ یا تلگرامه.


خیلی کوتاه درباره مهسا حافظی

من با سابقه ۸ سال فعالیت در لینکدین، علاقه زیادی به این فضا دارم، طوری که میتونم بگم دفتر کار مجازی من لینکدینه.

در لینکدین از دوست و همکار گرفته تا پروژه و کار پیدا کردم.

همینطور به لطف شما تا امروز تعداد فالوورهای پیج من به ۷۰.۰۰۰ نفر رسیده.

تلاشم اینه که روشهای بهتر استفاده کردن از لینکدین رو در دسترس همه افراد قرار بدم.

درباره من میتونید اینجا بیشتر بخونید.

پس فراموش نکنید که فرم درخواست هندبوک رو همین الان کامل کنید. فقط ۵ ثانیه وقت لازم داره.

بعد هم اشتراک ماهانه محتوالی رو بگیرید.

لینکدینمحتوالیمهسا حافظیلینکدین حرفه‌ای
محتوالی قالب‌ها و تجربه‌هایی رو ارائه می‌ده که براساس سال‌ها تجربه در تولید محتوا برای کسب‌وکارها آماده شده. روش‌های تست شده که با کمک اونها پروفایلم در لینکدین از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده به ۷۰هزار نفر رسید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید