ویرگول
ورودثبت نام
محمد رسول بهاری
محمد رسول بهاری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تاثیر دامنه بر سئو سایت

به صورت کلی نام دامنه بر سئو تاثیر گذار است و از ابتدا بهتر است در انتخاب نام دامنه این مورد را لحاظ کنیم.

تاثیر نام دامنه بر سئو
تاثیر نام دامنه بر سئو


نکات مربوط به انتخاب دامنه به گونه ای که تاثیر مثبت روی سئو داشته باشد را به شما عرض می کنم:

1- اسم کسب و کار شما

ترجیحا در نام دامنه ذکر شود. یعنی اگر در حوزه فروش لوازم شیمیایی فعالیت دارید بهتر دامنه شما به شکل "kimiachemic.ir" باشد نه به اسم ثبتی شرکت یعنی "kimiapardazayande.ir"

2- ثبت دامنه

دامنه را ده ساله ثبت کنید مثل اعتبار شرکت خصوصی با شرکت مسئولیت محدود می باشد.

3- تاثیر عمر دامنه بر سئو

از زمانی که اولین صفحه از سایت ایندکس می شود تا زمانی که صفحه ای در سایت وجود دارد. همچنین باید در گذشته درخشان داشته باشد ( History ). هردوی این ها مهم است. هر چقدر عمر دامنه بیشتر باشد اعتبار بیشتری دارد. حتی ممکن است شما سئوی آن پیج و آوپیج شما بهتر است ولی در رتبه پائین تر نسبت به رقیب قرار دارید.

از شما دعوت می کنم اصلاحات و تجربیات خود را به این مقاله اضافه کنید و اشتباهات من را در قسمت کامنت به بنده اعلام کنید.

4- پسوند دامنه

اگر بیزینس محلی و لوکال داخل شهری و یا حوزه خاصی فعالی مشخصی دارید، این مورد هم تاثیر گذار است. گوگل دامنه های .ir را برای ایران می شناسد یا دامنه .edu را برای مارکز اموزشی دانشگاه ها می داند. پس از این مورد هم می توانید برای سئوی اولیه سایت خود کمک بگیرید

نام دامنهسئودامنهاسم دامنهسئوسایت
مطالعات و تجربیات شخصی خودم رو در اینجا با شما به اشتراک می گذارم. تمامی مطالب منتشر شده از سمت خودم نگارش شده است. خیلی خوشحال میشم اگر اشکالی در نوشته من وجود داره، اطلاع بدید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید