ویرگول
ورودثبت نام
محمد
محمد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اسلایم کهکشان

با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان عزیز امروز قراره در مورد یک برند جدید در حوزه اسباب بازی و بازی فکری با شما دوستان صحبت کنم ؛ برند کهکشان که خودم هم از اون استفاده کردم .


برند کهکشان با حضور در عرصه اسباب بازی و بازی فکری در ماه های اخیر بازار رقابت خیلی از برند های دیگر در این زمینه را به هم زده است قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مطلوب برند کهکشان باعث جذب شدن بیش از حد خریداران این محصول شده است .


بنده به عنوان یکی از کسانی که در بازار حضور دارد شاهد دیده شدن بیش از اندازه این برند توسط فروشنده ها هستم به طوری که بعضا این برند به خوبی پیدا نمیشود و بعضی از عمده فروشان نمی توانند این برند را پیدا کنند و با کمبود آن مواجه می شوند ؛ البته این نکته را نیز باید اشاره کنیم که دلیل این اتفاق را مسئولان این برند سفارش های بالا می دانند و خط تولید این محصول در حال افزایش است .


من به عنوان یک فروشنده و یک خریدار سعی میکنم در کنار استفاده از برند مجیک و ... از برند کهکشان نیز استفاده کنم .

برای دیدن سایت های کهکشان کلیک کنید .

slimeاسلایماسلایم کهکشانکهکشان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید