ویرگول
ورودثبت نام
محمد
محمد
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه گوش کردن پادکست با موضوع کنکوری انگیزشی

من جز کسانی هستم که به جای گوش کردن به موزیک و آهنگ ها؛ بیشتر پادکست گوش میکنم و سعی میکنم در طول مسیر های رفت و آمد و جاهایی که تایمم در حال اتلاف شدن است به دانش و مهارت های خودم اضافه کنم؛ از پادکست هایی که علاقه زیادی به آنها دارم می توانم به پادکست ده صبح ، رادیو راه و .... اشاره کنم .

دانش آموزها و کسانی که حواشی کنکور را دنبال می کنند و البته علاقه به پادکست دارند میدانند که این روزها پیدا کردن صوت کنکوری و انگیزشی کار سختی نیست و به سادگی با یک سرچ در گوگل می شود هزاران فایل صوتی و انگیزشی پیدا کرد اما مهم ترین چیزی که این وسط هست؛ کیفیت پایین این صدا و کامل نبودن این مجموعه صداهاست تا جایی که می شود گفت اکثر این پادکست ها دنبال ایجاد شو و تبلیغات به سمت و سوی خود هستند و دارند برند خود را به مخاطب القا می کنند.

فراهوش
فراهوش


اما من ول کن ماجرا نبودم، نیستم و نخواهم بود؛ در تحقیقاتی که داشتم پادکست فراهوش که با کیفیت و البته مصاحبه محور است را پیدا کردم که مهمان های آنها در جاهای درس می خوانند که آرزوی بوده روزی در آنجا باشم یا اساتیدی بودند که تنها از قالب فضای مجازی با آنها روبرو شدم؛ در کل پادکست فراهوش بعد از تایم زیادی گشت و گذار پیدا شد و البته الآن در گوگل پادکست در سابسکراب من است.

سوالاتی که در پادکست فراهوش رد و بدل می شود صرفا روش مطالعه درسی و مباحثی از این طیف ها نیست تا جایی که من به پادکست فراهوش گوش کردم سوالاتی در زمینه انتخاب رشته، انتخاب شغل، داستان زندگی اسطوره ها و ... نیز در پادکست فراهوش دیده می شود.


فراهوش
فراهوش


پادکست فراهوش نکات انگیزشی خود را قالب داستان های زندگی افراد نامدار معرفی می کند و با این روش مخاطب را به سمت خود جذب می کند؛ به عنوان مثال من ساره جوانمردی را تنها در برنامه های تلوزییونی دیده بودم و باور این که چقدر سختی کشیده است و یا مدرک کارشناسی ارشد دارد و ... این ها همه برای من تعجب آور بوده و بیشتر از چیزی که فکر کنید برایم انگیزه ایجاد کرد.


خلاصه؛ دوست داشتم به شما هم بگم که اگه دوست دارید تو گوگل سرچ کنید پادکست فراهوش و یک سر بهشون بزنید؛ من که دوستشون داشتم.

پادکست فراهوش
پادکست فراهوش


پادکست فراهوشفراهوشپادکست کنکوریکنکور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید