ویرگول
ورودثبت نام
محمد
محمد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پادکست انگیزشی کنکوری فراهوش

سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه چند روزیه با یک پادکست که تو زمینه کنکور کار میکنه آشنا شدم آمدم با شما هم در میون بذارم شاید شما هم بتونید از آن استفاده کنید .

پادکست فراهوش را از شنوتو شنیدم واقعا خوب بود با رتبه های برتر مصاحبه کردده بود و سوال های چالشی ازشون پرسیده بود و فوق العاده تونست به من کمک کنه ؛ بهتون پیشنهاد می کنم که شما هم برای شنیدن پادکست هاشون اقدام کنید ؛ اینکه دقیقا تو کدوم سایت ها هستند رو نمیدونم ولی تو شنوتو من شنیدم و ازش استفاده کردم با بچه های پزشکی و دانشگاه شریف و تهران صحبت کردند و مشاور های خودشون هم میان برای تحلیل کردن مهمان ها و اگه جایی مشگل باشه میگن !! راستی اینکه رایگان بود هم مزید بر علت شد که من استفاده کنم به شما هم پیشنهاد میکنم حتما برید گوش بدید !!! اسمش که گفتم فراهوش پادکست بود لوگو شونو دانلود کردم براتون بارگذاری میکنم برید حالشو ببرید ... راستی یادتون نره زیر پست هام کامنت بذارید


پادکست فراهوش
پادکست فراهوش


پادکستپادکست کنکوریپادکست انگیزشیپادکست فراهوش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید