ویرگول
ورودثبت نام
Moti A
Moti A
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چالش کتابخوانی طاقچه: کتابخانه نیمه شب

این کتاب به یکی از درگیری های ذهنی من در تمام زندگی پرداخته و فرصت رو به رو شدن با این شرایط رو به من داد. اما به خاطر اینکه شرایط زندگی های مختلف شخصی سازی شده بودن و چیزی نبودن که همه‌گیر باشن، تا اون حدی که توقع داشتم روی من اثر نگذاشت.

با این وجود خوندن این کتاب رو به خصوص در دوره افسردگی مثل زمان قبل از کنکور به همه پیشنهاد میکنم و فکر میکنم همه باید فرصت رو به رو شدن و فکر کردن به این موضوع رو داشته باشن تا متوجه بشن هیچ چیزی ارزش حسرت خوردن نداره و در تمام شرایط، تاکید میکنم تمام شرایط، همواره مشکلاتی هستن که باید باهاشون دست و پنجه نرم کنیم.

درس پشت این کتاب بسیار بسیار مهم و ارزشمنده و در کل من ندیدم جایی زیاد بهش پرداخته بشه مخصوصا با این جزییات. یکی از بهترین رمان هاییه که حتما ارزش خوندن رو داره و کسایی که نخوندن، بسیار تجربه هیجان انگیزی رو از دست دادن. خوندنش رو به همه و توی هر سنی توصیه میکنم اما اگر افسرده هستین و حسرت میخورین، دیگه توصیه نیست! بلکه خوندنش برای شما واجبه!

کتابچالش طاقچهکتابخانه نیمه شبچالش کتابخوانیمت هیگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید