ویرگول
ورودثبت نام
فقط خدا ?
فقط خدا ?
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

نه به اعدام سرهنگ جوانمردی

نه ب حکم ناعادلانه
نه ب حکم ناعادلانه

نه ب اعدام سرباز وطن سرهنگ جوانمردی عزیز ما هواتو داریم برای عدالت بعضی ها درلباس دوستن اما در اصل بفکر ضربه ب ایرانن من بخاطر این مرد حتی حاضرم اعدام هم بشوم فقط بخاطر اینکه سرباز وطن اعدام نشود کاش بفهمیم عدالت یعنی چه انسانیت یعنی چه و بین دوست و دشمن را تشخیص دهیم قاضی ک حکم ناعادلانه بدهد قطعن مرگ کسان دیگر راهم امضا می‌کند باید مقابله کنید با کسانی ک در نقش دوستن و ممکن ب جامعه آسیب بزنن من مخالف قاضی بودن نیستم اتفاقن موافقم اما با قاضی مخالف هستم ک حکم ناعادلانه بدهد با افتخار حمایت میکنم از حافظان امنیت از کسانی ک همیشه از خوابشون زدن تا ما در امان باشیم برای ناموس مردم وطنشان از کسانی ک از خانواده خودشون زدن تا مردم ناموس در امان باشن قدر اینطور انسان های شریف را بدانید و اینا را بدانید ک هرکس تیری ب سمت این نظام انداخت والله ک آواره شد سرهنگ جوانمردی تنها نیست خدا با اوست و بی گناه سرش تا بالا دار نمی‌رود ای مردم مردم عزیز ایران من می‌دانم مشکلات زیاده از اقتصاد بگیر تا خیلی چیزای دیگر اما این رو بدونید با هر اعتقاد و دین مذهبی ک هستید ما ادبیتامون یکیه ایران از وطنت دفاع کن حتی در مشکلات و هوای مقام معظم رهبری را داشت باشید ک جانم ب فدایش غزه ویران شد اما متعهد رفتن جلو ایمانشان را از دست ندادن از سرهنگ جوانمردی عزیز حمایت کنید تشکر کاری ندارم ک میخواد چی بشه از هیچکس جز خداهم ترسی ندارم چون پای هرکاری که بخوام بکنم ایستادگی میکنم حتی با دست خالی حمایت میکنم از سرباز وطن #نه ب اعدام سرهنگ جوانمردی #نه ب اعدام سرباز وطن #نه ب حکم ناعادلانه 💔

سرهنگ جوانمردی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید