ویرگول
ورودثبت نام
بی بی گل
بی بی گل
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چرا گل گلی؟

چون که زیباست و زیبایی درسته که نسبیه؛ اما سخت نیست تشخیص چیزهایی که اصالتا زیبا هستند!

وقتی بچه‌ی شش یا هفت ساله بودم نسبت به پارچه ها و روسری های گلگلی علاقه نشون دادم؛ اما متاسفانه همیشه به من میگفتن *پیرزنونه است* و من هیچوقت نمیفهمیدم چطور این هارمونی عجیب و زیبا می‌تونه پیرزنونه باشه! حالا که بهش فکر میکنم برای من پیرزن‌ها خیلی زیبا پوش تر از چیزی هستن که در قالب مد به خورد من داده می‌شد.

دلم میخواد بپرسم که...

-چرا پارچه چادر نمازایی که گلگلی هستن اینقدر زیبان؟!

یه پارچه چادری که معرف حضورتون هست
یه پارچه چادری که معرف حضورتون هست


چرا این طرحا رو روی لینن و کتون و غیره و غیره نمیزنن؟! چرا همش تترون....؟!

احساس میکنم همسن و سالای من بهتر متوجه بشن که گلگلی ها چقدر میتونن زیبا باشن

از زمان بچگی من که گذشت ولی حالا خیلی جاها رو دیدم که خرید و استفاده‌ی پارچه هایی که گل ریز دارن باب شده

خداروشکر که صنعت مد ایران بعد از این همه وقت با تقلید و به تبعیت از مد اروپا و آمریکایی ها شروع به تولید همچین آثاری کرده و شاید پسفردا دیگه خبری از این اصطلاح پیرزنونه بودن نباشه

هرچند بعضی موقع ها خیلی جلوی خودمو میگیرم که نرم از اون پیرهن های گلگلی پیرزنونه بخرم

منظورم اینه که جدای از زیباییش ملتفت هستید که تابستون چقدر قراره گرم بشه دیگه! بله؟! :)

بعنوان یه دانشجوی کارشناسی طراحی پارچه -که هنوز اول راهه و انگشت کوچیکه‌ی استادان هم نمیشه؛

یکی از اهدافم تزریق گل گلی ها در هر نوع و رقمی به پارچه هاست.

بهم بگین آیا شما هم می‌پسندین؟!

بازم عکس از گلگلی ها ببینیم:


پارچه طراحیطراحی پارچهگلگلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید