ویرگول
ورودثبت نام
امید مختاری
امید مختاری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آشنایی با هیدرولیک و لوله ‌کشی صنعتی

سلام

مختاری هستم، کار من در ارتباط با صنعت هست. من کارشناس مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات و کارشناس ارشد مهندسی هوافضا گرایش آیرودینامیک هستم و ۱۵ سال سابقه کار در پروژه های صنعتی از جمله فولاد، مس و... دارم.

از آنجایی که مبحث هیدرولیک و طراحی سیستمها و تجهیزات هیدرولیکی خیلی شیرینه و طرفداران زیادی داره قصد دارم در چند پارت تا حدودی علاقمندان به این موضوع رو بیشتر با این حرفه آشنا کنم قطعا از پیشنهادات سازنده دوستان و همراهان عزیز نیز خوشحال میشم و استفاده خواهم کرد.

قبل از هر چیز تعریفی از علم هیدرولیک داشته باشیم؛ علم هیدرولیک عبارتست از علم استفاده از قدرت روغن تحت فشار یا بهتر بگم روغن دارای سرعت و دِبی.

وقتی روغن در محفظه ای تحت فشار قرار بگیره قدرت بسیار زیادی داره

صنعت هیدرولیک هوافضا لوله کشی صنعتی طراحیهیدرولیکهوافضالوله کشی صنعتیطراحی صنعتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید