ویرگول
ورودثبت نام
علی
علی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

دانشکده فنی مهندسی مرند برم یا نه؟

میخوام تجربه خودم رو به عنوان یکی از دانشجو های دانشکده فنی مهندسی مرند بدون هیچ چشم داشتی بنویسم ، تمام نکات مثبت و منفی که این دانشکده داره.

این روزا که میخواید انتخاب رشته کنید حتما اسم این دانشکده رو تو دفترچه دیدید و چون یکی از دانشکده های دانشگاه تبریز هس شاید یکی از انتخاب هاتون باشه

ولی عجله نکنید بیاید تا بگم کجا میخواید بیاید و آیا اینارو قبول میکنید یا نه (برا ما که کسی نگفت گفتم بنویسم حداقل شما بدونید)

این دانشکده شهر دیگه (مرند) به فاصله 1 ساعتی تبریز هس یعنی خود تبریز نیس و این یعنی کلی امکانات که فکر میکنید تبریز دارید رو ندارید

دانشکده خوابگاه نداره پسر ها تو خوابگاه پیام نور شهر و دختر ها خوابگاه دانشگاه آزاد اسکان میدن

امکانات ورزشی و تفریحی به هیچ عنوان تاکید میکنم هیچی نداره نه سالن ورزشی نه باشگاهی نه فضای سبزی هیچی محوطه دانشکده سنگ هستش دیگه خودتون تصور کنید

محوطه دانشکده فنی مرند
محوطه دانشکده فنی مرند


کلا ۳ تا رشته داره نقشه برداری ، عمران ، ریاضیات

از لحاظ تعداد نفرات هم مثل مدرسه یعنی تصور نکنید جای شلوغی هس

مدیر آموزش مردی عقده ای به اسم اکبری که الحق تلاش میکنه کارتون رو انجام نده (اگه هم اشتباه کردید این دانشکده رفتید اصلا پیش این نرید از اوناس که با پارت بازی شده مدیر اموزش هیچی بلد نیس فقط هم تحقیر میکنه برید پیش کارشناس های آموزش)

ریاست دانشکده آقای شهامت هس که انصافا مرد با سواد و خوش برخوردی هس با دانشجو ها خوب رفتار میکنه

اساتید هم انصافا زیاد کاری به ادم ندارن میان درسشون رو میدن میرن ولی فکر نکنید نمره ای چیزی در کار هس آخرش قبولی میدن نه! سخت گیرن

یکی از اساتیدی که باید اینجا هم ازش تشکر کنم استاد کفاش هس که واقعا وقت میذارن برا دانشجو ها کاش همه مثل ایشون بودن پیگیر ، با دانش ، با اخلاق

زبان غالب دانشکده مرند ترکی هس چون بیشتر بومی ها میان

جشن و مسابقات و کار های فرهنگی نمیدونم ایونت های آموزشی چیزی برگذار نمیکنن (حراستش خیلی گیره یدونه مسابقه فوتبال تو چمن مصنوعی برگذار کردن چون چمن تو پارکه دختر ها هم میتونستن بازی رو ببینن کلی کارشکنی کرد )

حراست گفتم یه خاطره یادم افتاد گفتنش خالی از لطف نیس روز دانشجو بود یه جشن طوری تو سلف دانشکده گذاشته بودن یه طرف پسر ها بود یه طرف دختر ها ما هایی که دسته جمعی نشسته بودیم یکی از بچه ها گفت بذارید یه سلفی بگیرم خاطره شه تا گوشی رو برداشت عکس بگیره نماینده حراست فرصت نداد اصلا گفتیم جریان چیه گفت شما اینورید عکس میندازید دخترا اون طرف هم میوفتن تو عکس? هیچی دیگه مونده بودیم چجور سریع به این فکر کرد?

برسیم به سلف ، غذا های سلف غیر از جوجه کباب که معمولی هس بقیه پایینتر از معمولی هس اعتراض هم کنید همین که هس کسی جوابگو نیس

نمیگم اکثر بچه ها ولی بیشتر اونایی که من ارتباط دارم بعد یکی دو ترم به انصراف فکر میکنن

خلاصه اینارو گفتم نه اینکه نامیدتون کنم بلکه گفتم تا با چشم باز انتخاب کنید

نتیجه بخوام بگیرم میشه این

غذای سلف 4/10

محیط دانشگاه 2/10

برخورد و ارزش دادن به دانشجو 1/10

امکانات 3/10

اساتید 6/10


چنتا هم عکس از محیط دانشکده میذارم که ببینید

دانشکده فنی مهندسی مرند
دانشکده فنی مهندسی مرند



دانشگاهدانشگاه تبریزدانشکده فنیفنی مهندسی مرند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید