ویرگول
ورودثبت نام
هایزنبرگ
هایزنبرگ
خواندن ۱ دقیقه·۱۹ روز پیش

جلسه سوم کارگاه خلاقیت

سلام بچه ها

خوبین؟

خوش اومدین به کارگاه امروز

امروز قراره استفاده ی درست گوگل،اینستا،یوتیوب،و

هر شبکه ی اجتماعی ی دیگه ای رو به خودتون یاد بدین من فقط یه جرقه ی ساده برای انبار باروت شما هستم

شما به عنوان یه مخاطب و یه انسان با تمام اطلاعات احساسات و علاقه ی ذهنی تون وارد گوگل می شید چی سرچ می کنید؟ معمولاً چیز های که براتون مهمه یا بدردتون می خوره یا کنجکاو تون کرده

خوب شما دارید اشتباه ترین کار ممکن رو انجام می دید

تکلیف شما:

باید چیز های رو سرچ کنید که علاقه ای بهشون ندارید چیز های که ربطی به کار یا علاقه تون ندارید اگه معلم هستید به این فکر کنید یک معلم چه چیز های رو سرچ می کنه و اون ها رو سرچ نکنید چیز های جدید اقیانوس آرام ذهنی تون رو پر سر و صدا می کنه و ذهن تون تلاش می کنه بین دیتا های قدیم و جدید ارتباط برقرار کنه سیع کنید اگه حافظه تون ضعیفه اطلاعات جدید رو یادداشت کنید و ببینید چطور می تونید از شون استفاده کنید

مثال:

من درباره ی سه موضوع پایین در روز چهارشنبه در گوگل جستجو کردم

اپیکور

کیک

باخ

در روز پنجشنبه من یه کیک درست کردم کتابی فلسفی درباره ی اپیکور رو از کتاب فروشی خریدم و یکی از قطعات موسیقی باخ رو دانلود کردم و عصر روی مبل لم دادم همینطور که به موسیقی باخ گوش میدادم کیک و چای خوردم و از کتاب فلسفه اپیکور لذت بردم

شما می تونید از گوگل برای زیباتر شدن زندگی تون استفاده کنید

د

در

شبکه‌ی اجتماعیخلاقیتاپیکورگوگلاطلاعات
Science is very interesting
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید