ویرگول
ورودثبت نام
mohsen azari
mohsen azari
خواندن ۱ دقیقه·۱ روز پیش

تجربه من از گرفتن ویزای دبی

وقتی تصمیم گرفتم برای اولین بار به دبی برم، فکر می‌کردم گرفتن ویزا خیلی راحت باشه. همه می‌گفتن کارش یه هفته‌ای راه می‌افته. خلاصه فرم رو پر کردم، مدارک رو فرستادم و با خیال راحت منتظر شدم.

ویزای دبی
ویزای دبی


چند روز گذشت، اما خبری نشد. گفتم شاید یه تأخیر کوچیک باشه، ولی وقتی یه هفته گذشت و هنوز ویزا نیومد، استرس گرفتم. زنگ زدم به پشتیبانی و تازه فهمیدم که یه مشکلی تو مدارکم بوده و اصلاً درخواستم هنوز تأیید نشده! همین‌جا بود که واقعاً حس کردم گیر کردم، چون باید به موقع برای یه جلسه مهم تو دبی می‌رفتم.

تو همین فکرها بودم که یکی از دوستانم گفت: "چرا با آژانس عصر ویزا تماس نمی‌گیری؟ اونا کارشون خیلی سریعه." راستش اولش خیلی جدی نگرفتم، ولی بعد دیدم دیگه چاره‌ای ندارم.

به آژانس زنگ زدم و مشکلم رو گفتم. اونا خیلی سریع مدارک رو چک کردن و گفتن که می‌تونن ویزا رو ۴۸ ساعته برام جور کنن. خودم هم باورم نمی‌شد، ولی گفتم امتحانش ضرر نداره.

جالب اینجا بود که دقیقاً بعد از دو روز، ویزا آماده شد! یه نفس راحت کشیدم و تونستم به موقع برای سفرم آماده بشم. واقعاً نمی‌دونم بدون کمک اون آژانس چی می‌شد، ولی حالا می‌دونم که گاهی یه کمک درست‌ و حسابی، همه چیز رو راحت‌تر می‌کنه.

ویزای دبیقیمت ویزای دبیهزینه ویزای دبی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید