ویرگول
ورودثبت نام
معلم جزیره
معلم جزیره
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تفاوت شکلات ومشکلات

اصلااین دوتاکلمه فرقشون دریک م هست یعنی  به لحاظ آرایه های ادبی وقلمروادبی هم بخوام درنظربگیرم میشه جزوجناس افزایشی امافرق است میان شکلات ومشکلات....

شکلات شیرینه مثل عسل

مشکلات نه البته

این البته مهمه

مشکلاتم بستگی به کسی داره  که باهاش مواجه میشه اگه بتونه ازپسش بربیادقطعامشکل مثل شکلات  شیرین میشه اماوای برآن روزی که نشه...

یاکم میاره یاولش میکنه یایه گوشه میشینه ویقه زمین وزمان رومیگیره که چرامن؟

یه گروه دیگه هم هستندکه میرنددنبال راه حل وتوی انبارپرازکاه هرطورشده سوزن روپیدامی کنند...

من جزودسته درجستجوی سوزن در انبارکاه هستم

حالاهمه ایناروبرکاغذمجازی نوشتم که بنویسم وبگم که

این بارهم درگیرمشکلی شدم که شکلات نیست اولش فکرکردم حلش آسونه امانه مشکل بزرگترازمن هست.

دارم فکرمیکنم چطورحلش کنم امایاواقعامعمایی غیرقابل حله یامن دیگه ذهنم برای یافتن راه حل بدردنمیخوره بااین اوصاف بازناامیدنمیشم ودنبال راه حل میرم

اونقدردرهارومیزنم تابالاخره یکیش بازبشه وگشایشی بشه(:

ته ته تهش اصلانهایتاشدشدنشدهم میگم معماازریشه مشکل داره کلاغیرقابل حله خرابه

مسئله ازبیخ مشکل داره...

شماهم همینوبگید!:)


دست نویس های دانشجومعلمی ازدیارجنوب اینجایه معلم چپ دست گاهی وقتا موتورنوشتنش فعال میشه ومینویسه :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید