ویرگول
ورودثبت نام
معلم جزیره
معلم جزیره
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

فیلم وتبلیغ...


دیروزظهرخواستم فیلم ببینم بعدیادم افتادنصف سی دی هادست باباست واتفاقاًیه سی دی هم بودکه سال پیش ازفروشگاه افق هدیه داده بودندواتفاقاًبازهم نشده بودقراربودبعدازکنکورببینم گفتم هم بقیه فیلم هاوهم این روبگیرم.

سی دی هنوزبازنشده بودوهروقتم تلوزیون میذاشت من نمیدیدم?چون خودمون سی دیش روداشتیم شادخوشحال رفتم که فیلم بزارم وببینم که دیدم اول تبلیغ فروشگاه کوروش اومدبعدهم قطع شدهرچی زدم دیدم نیست انگارسی دیه بقیه نداره!

بعدفهمیدم کلاًسرکاری بوده واین جعبه واسمش وتزییناتش همش برای تبلیغ فروشگاه افق کوروش بوده!:)

(فروشگاه افق کوروش نزدیک ترازهرکجا....)

حقیقتش قلبم شکست خیلی توذوقم خوردچقدرمن ندیدم ندیدم ندیدم حالاهم که بخوام ببینم این بشه؟!:-)منم فیلم نبینم نبینم نبینم وقتی هم ببینم اینطوربشه!؟

آخه آیا رواست؟! تازه قیمتشم زده بودماهم خوشحال که سی دی ده هزارتومنی هدیه داده فروشگاه نگوخودمون سرکاربودیم وتوش فیلمی نبوده....

بعدرفتم سراغ بقیه فیلم هاکه جعبه هاشون قدیمی تربودیادمه تاچندسال پیش هم حتّی طرفدارفیلم وسینمابودم تابلیت میدادندازطرف محل کار بابام میرفتیم سینماهمیشه هم دوربین رودوست داشتم دلم میخواست فیلمنامه بنویسم یایه داستان بنویسم روش فیلم بسازندو...

فیلمی ندیدم چون سی دی خورلپ تاپ حین روشن شدن انگاریهومیپره بیرون!!!!

سینمایی بدون تاریخ بدون امضاء هم نه توتلوزیون دیدم نه سی دیش:)

فقط جعبه وعوامل فیلم روروی جعبه خوندم وسی دی رورویت کردم. باتصویرآقای نویدمحمدزاده فکرکنم نصف فیلم های ایشون رومن دیدم متری شیش ونیم؛مغزهای کوچک زنگ زده،ابدویک روز،خشم وهیاهو،من عصبانی نیستم و....حالاهم بدون تاریخ بدون امضاء خواستم ببینم که نشد...

همچنان نوشته شده 10هزارتومن انگارکل فیلم داخلش هست!وغافل ازاینکه من یکسال سرکاربودم وصرفاًاین تزئینات برای تبلیغات بوده!

راستی اگه فیلم روامسال گرفته بودیم شایدقیمتش بالاتربودشایدخوشحال میشدم که هدیه گرفتم ودرنهایت توذوقم میخوردکه خالیه:)

دست نویس های دانشجومعلمی ازدیارجنوب اینجایه معلم چپ دست گاهی وقتا موتورنوشتنش فعال میشه ومینویسه :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید