ویرگول
ورودثبت نام
کتاب
کتاب
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کتابجو

این پست برای آشنایی و شروع وبلاگم هست

میخوام داخل این اکانت از کتاب های که خوندم بنویسم و بگم براتون، امروزه که دغدغه اکثر افراد گذاشتن استوری اینستاگرام هست، ما اینجا با هم کتاب می‌خونیم، من خودم به شخصه کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم و از متن های خاص و ناب که خوشم میاد کپی برداری میکنم و اینجا به اشتراک میزارم برای حال خوبمون و اضافه کردن دانش به دانش های قبلی، اینجا معرفی کتاب داریم اما از نوع دیگری، از دیدگاه و چشم‌انداز خودم کتاب های رو که خوندم رو نقد میکنم

و جملات ناب رو مینویسم براتون،و شما مخاطب گرامی هم میتونی نظر یا پیشنهادی دیگه‌ای رو که دارین بگین.

ماهی کف قایق خودش را به این طرف و آن طرف می‌کوبید و کیا ناچار بود در فاصله‌ای دور به صف پلیکان‌ها نگاه کند و شکل ابر‌ها را بررسی کند:یعنی هر کاری به جز نگاه کردن به ماهی‌ای که چشم‌هایش به دنیای بدون آب خیره شده،دهانش را باز کرده و هوایی را که برایش ارزشی ندارد،می‌مکد و دارد می‌میرد.

((تیکه کتاب از جایی‌که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند ))


استوری اینستاگراممعرفی کتابکتابخلاصه کتاباولین‌ پست
https://behkhaan.ir/profile/fatemehtorkashvand
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید