ویرگول
ورودثبت نام
ساکن کهکشان راه شیری
ساکن کهکشان راه شیری
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

عید غدیر

//کربلا به اصل خود رسیدن است _علیرضا قزوه//

ابتدای کربلا مدینه نیست، ابتدای کربلا غدیر بود

ابرهای خون فشان نینوا، اشک های حضرت امیر(ع)بود

بعد از آن فتوت همیشه سبز، برکت از حجاز و از عراق رفت

هر چه دانه کاشتند سنگ شد،پشت هر بهار صد کویر بود

بعد،مکه و مدینه دام شد، کوفه صرف عیش و نوش شام شد

آفتاب سربلند سایه سوز،در حصار نیزه ها اسیر بود

هرچه میتوانید سنت های خود را در عید غدیر ، جدی بگیرید

نگویید مستحب است،شد شد ، نشد نشد!

این سنت ها از اوجب واجبات است.

چرا؟ چون شناسنامه ما شیعیان است.

( آیت الله حائری شیرازی )

امام رضا (علیه السلام) فرمود :
پدرم به نقل از پدرش ( امام صادق (علیه السلام) ) نقل کرد که فرمود :روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است
امام صادق(علیه السلام) فرمود :
ارزش عمل در آن روز ( عید غدیر ) برابر با هشتاد ماه است ، و شایسته است آن روز ذکر خدا و درود بر پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) زیاد شود ، و مرد ، بر خانواده خود توسعه دهد.

یادمون باشه روز عید غدیر دعا کنیم برای مولایمان اباصالح(عج) جانمان

یا اباصالح عید غدیر نزدیک است شما نیستید ، ای مولای من ای عزیز من شما کجا هستید؟

مولای من دلتنگ شما هستم ، این فراق این درد دوری کی تموم میشود؟

محبوب قلب من تا ابد ، جانم و روحم فدای تو ای کسی که منتقم خون اباعبدالله هستی

ما همه شیعیان خودمان را آماده میکنیم برای آن روز

دل ما خون است، که دشمنان خدا به بدترین حالت ممکن اباعبدالله را به شهادت رساندند

ما همه عزادار هستیم ، در روز غدیر روز شادی است درست اما غم فراق بیشتر میشود چرا که عید به امامت رسیدن امیرالمونین علی (ع) است و کسی نمیگویید پس امام زمان ما کجاست؟مولای من (عج) ما را ببخش که انقدر بی مهری دیدی ما درکی از غدیر نکردیم تا به الان و اگر نه این غیبت تمام میشد

برای فرج مولایمان دعا کنیم



عید غدیرامام علیظهوراباعبداللهدعا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید