ویرگول
ورودثبت نام
ساکن کهکشان راه شیری
ساکن کهکشان راه شیری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

یا اباعبدالله دلم برات تنگ شده

بهشته زمین
بهشته زمین


چه افتخاری از این بالاتر که عشق حسین(ع) در قلب من است .

نام تو، فکر تو، مرا دیوانه کرد

این چه رازی است که این عشق مجنون میکند؟

عالم همه انتظار انتقام دارن،

دل ما خون است که نداریم تو را،

خون تو همان گونه که گفتی از جوشش نمی ایستد،

آری ما همه منتظر مهدی فاطمه ایم،

عالم همه از غم نداری تو گرد خون است،

نداریم حال خوش که چرا در محضر تو ادب رعایت نشد،

یا اباعبدالله ما همه منتظر انتقام خون تو ایم،

این دل آرام نمیگیرد،

آسمان و زمین و اهل آن همه در وادی سرگشتگی اند،

حیرانیم که این عشق اکسیر تپش هاست، عنصر جاودانگی هاست.

إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ میخواهم دوستی با دوستانت را و دشمنی با دشمنانت را ،

و چه زیباست این روزی را که خدا سهم ما کند،

یَا أَبَا عَبْدِ اللَّهِ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَی اللَّهِ وَ إِلَی رَسُولِهِ وَ إِلَی أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ إِلَی فَاطِمَةَ وَ إِلَی الْحَسَنِ،

که این تقرب اوج آرامش است ، اوج لذت هاست.

_______________________________________________________________________

یا اباعبدالله دلم تنگ است برای تو ای عزیز قلب من تمام وجودم به فدای تو.دوستت دارم محبوب من.


اباعبداللهکربلافرجامام حسیناربعین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید