ویرگول
ورودثبت نام
Tiskoyo Yasagi
Tiskoyo Yasagi
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

glassy heart☆قلب شیشه ای☆قسمت اول

امروز باید یه روز عادی مثل بقیه ی روزا باشه ولی خب..... نیست

امروز اولین روزم تو U-A هست البته نه به عنوان دانش آموز به عنوان معلم

وایسید وایسید! فک نکنید من خیلی بزرگما من فقط ۱۵ سالمه! "-" خب شاید سوال بشه کوسم چیه که انقد زود قوی شدم باید بگم که خودمم واقعا نمیدونم یجورایی چند تا کوسه دارم بذارید توضیح بدم.... کوسه های من آتش-یخ و آب و دود هستن خب کاربرد های کوسه هام و خیلی متنوع و زیاد هستن میتوانم بهشون شکل بدم باهاشون هر چیزی بسازم و.... مثلا اگه بخوام میتوانم با آبم نهنگ بسازم و کنترل و حرکتش بدم یا با آتیشم یه تفنگ درست کنم یا با یخم شمشیر بسازم و..... و حالا اینا مثال بودن با هر کدوم هرچیزی میتوانم بسازم واییی ساعت ۶ شدددد

اره قبول دارم شاید الان بگید خب که چی تازه زوده ولی من همیشه از ساعت ۵ مشغولم خیلی دیرم شده! خلاصه ی ۱ ساعت نیم بعدی.... خوردن صبحانه @-@

تمرین کردن#-#

خسته شدن@-@

لباس پوشیدن#-#

رفتن به سمت U-A با تمامی سرعت در حال دویدن که یهو..... خب شاید الان فکر کردید یه هیولایی چیزی حمله کرد و منم زدم داغونش کردم! نه بابا از این خبرا نیس داشتم میدویدم که یادم افتاد میتوانم با کوسم بال هم بسازم و پرواز کنم واقعا خاک تو سرم نه؟/:

*کمی بعد*

هوففف بلاخره رسیدم....




های گایز اینم قسمت اولیه نکته مانامی تو ذهنش entj هست اما وقتی پیش کسی هست که نمیشناسدش یا امروز باید یه روز عادی مثل بقیه ی روزا باشه ولی خب..... نیستامروز اولین روزم تو U-A هست البته نه به عنوان دانش آموز به عنوان معلموایسید وایسید! فک نکنید من خیلی بزرگما من فقط ۱۵ سالمه! "-" خب شاید سوال بشه کوسم چیه که انقد زود قوی شدم باید بگم که خودمم واقعا نمیدونم یجورایی چند تا کوسه دارم بذارید توضیح بدم.... کوسه های من آتش-یخ و آب و دود هستن خب کاربرد هاب کوسه هاو خیلی متونوع و زیاد هستن میتوانم بهشون شکل بدم باهاشون هر چیزی بسازم و.... مثلا اگه بخوام میتوانم با آبم نهنگ بسازم و کنترل و حرکتش بدم یا با آتیشم یه تفنگ درست کنم یا با یخم شمشیر بسازم و..... و حالا اینا مثال بودن با هر کدوم هرچیزی میتوانم بسازموایییی نههههساعت ۶ شدددداره قبول دارم شاید الان بگید خب که چی تازه زوده ولی من همیشه از ساعت ۵ مشغولم خیلی دیرم شده! خلاصه ی ۱ ساعت نیم بعدی.... خوردن صبحانه @-@ تمرین کردن#-#خسته شد@-@لباس پوشیدن#-#رفتن به سمت U-A با تمامی سرعت در حال دویدن که یهو..... خب شاید الان فکر کردید یه هیولایی چیزی حمله کرد و منم زدم داغونش کردم! نه بابا از این خبرا نیس داشتم میدویدم که یادم افتاد میتوانم با کوسم بال هم بسازم و پرواز کنم واقعا خاک تو سرم نه؟/: هوففف بلاخره رسیدم.... اینم های گایز اینم قسمت اولیه نکته مانامی تو ذهنش entj هست اما وقتی پیش کسی هست که نمیشناسدش یا باهاش صمیمی نیست intj میشهسایونارا♡

امروز باید یه روز عادی مثل بقیه ی روزا باشه ولی خب..... نیست

امروز اولین روزم تو U-A هست البته نه به عنوان دانش آموز به عنوان معلم

وایسید وایسید! فک نکنید من خیلی بزرگما من فقط ۱۵ سالمه! "-"

خب شاید سوال بشه کوسم چیه که انقد زود قوی شدم باید بگم که خودمم واقعا نمیدونم یجورایی چند تا کوسه دارم بذارید توضیح بدم....

کوسه های من آتش-یخ و آب و دود هستن خب کاربرد هاب کوسه هاو خیلی متونوع و زیاد هستن میتوانم بهشون شکل بدم باهاشون هر چیزی بسازم و.... مثلا اگه بخوام میتوانم با آبم نهنگ بسازم و کنترل و حرکتش بدم یا با آتیشم یه تفنگ درست کنم یا با یخم شمشیر بسازم و..... و حالا اینا مثال بودن با هر کدوم هرچیزی میتوانم بسازم

وایییی نهههه

ساعت ۶ شدددد

اره قبول دارم شاید الان بگید خب که چی تازه زوده ولی من همیشه از ساعت ۵ مشغولم خیلی دیرم شده!

خلاصه ی ۱ ساعت نیم بعدی....

خوردن صبحانه @-@

تمرین کردن#-#

خسته شد@-@

لباس پوشیدن#-#

رفتن به سمت U-A با تمامی سرعت در حال دویدن که یهو.....

خب شاید الان فکر کردید یه هیولایی چیزی حمله کرد و منم زدم داغونش کردم! نه بابا از این خبرا نیس داشتم میدویدم که یادم افتاد میتوانم با کوسم بال هم بسازم و پرواز کنم واقعا خاک تو سرم نه؟/:

هوففف بلاخره رسیدم....

اینم عکس سعی کنید خودتون مانامی رو اونجا تصور کنید
اینم عکس سعی کنید خودتون مانامی رو اونجا تصور کنید




های گایز

اینم قسمت اول

یه نکته مانامی تو ذهنش entj

هست اما

وقتی پیش کسی هست که نمیشناسدش یا باهاش صمیمی

نیست intj میشه


سایونارا♡

























مانامیuaقسمت اولglassy heartقلب شیشه ای
♡کانیچیوا^-^ تسکویو یاساگی__xntj با یه ذهن به هم ریخته ی پر انیمه و داستان یه اوتاکو ☆
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید