ویرگول
ورودثبت نام
Sajedeh Afshari
Sajedeh Afshari
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

پله به پله تا موفقیت

سلام...این اولین نوشته‌ایه که من اینجا منتشر میکنم. میخوام درمورد یکی از بهترین‌ تجربه‌های زندگیم بنویسم. اوسط تیر ماه بود و تازه از امتحانای دانشگاه خلاص شده بودم. ترم ۶ هم عین برق و باد سریع گذشت و حالا من دانشجویی بودم که یه ترم دیگه فارغ التحصیل میشد. با خودم فکر کردم که خب تو دانشگاه چه مهارتی بدست آوردم که قبل از اون بلد نبودم؟ متاسفانه جواب سوالم ((هیچی)) بود. نمیگم دانشگاه هیچ چیز مثبتی در من ایجاد نکرد نه! مستقل شدن، زندگی در تهران، پیدا کردن دوستای جدید، فرصت شاگردی اساتیدی که از کلاساشون لذت بردم و کلی تجربه‌های مثبت دیگه. ولی هربار که سایتای استخدامی رو میگشتم و مهارت‌های لازم واسه کار میخوندم میدیدم من واقعا مهارتی یاد نگرفتم که بازار کار بهش نیاز داشته باشه. فکر این که این وضعیت بعد از فارغ التحصیل شدن ادامه داشته باشه خیلی آزاردهنده بود. چند روز غصه خوردم؛ گریه کردم و کلی حرفای ناامیدکننده زدم ولی من آدم موندن تو این حال و هوا نبودم. تو همین روزا شروع کردم واسه کنکور ارشد خوندن. به حوزه بازاریابی و بازرگانی خیلی علاقه پیدا کرده بودم. سختی تغییر رشته‌ای بودن و مهارت بلد نبودن دوباره ناراحتم کرد.به خودم گفتم باید از یه جا شروع کنی!چند وقتی بود که با پله به پله آشنا شده بودم و خیلی دوست داشتم تو دوره‌هاشون شرکت کنم. با وجود چالشایی که داشتم دل زدم به دریا و دوره سئو رو ثبت‌نام کردم. میتونم بگم جز بهترین تجربه‌های زندگیم بودن تو این دوره بود. تدریس عالی آقای علی‌بخشی که باعث میشه هیچ ابهامی برامون باقی نمونه و پشتیبان‌هایی که در طول دوره تنهامون نمیذارن و تو همه چالشا بهمون کمک میکنن که بتونیم به خوبی ازشون عبور کنیم. الان حس خیلی خوبی دارم از اینکه دارم یه مهارت یاد می‌گیرم. دیگه دیدن آگهی‌های استخدامی ناراحتم نمیکنه بلکه میبینم مهارت‌هایی که مورد نیازه رو دارم یاد میگیرم و تمام تلاشمو واسه بدست آوردن یه موقعیت شغلی مناسب میکنم. من این حس خوب مدیون پله به پله‌ام. خلاصه که بعد از این همه پرحرفی میخوام به همه هم سن و سالای خودم بگم که اگه تو هم مثل من درگیر این نگرانی‌ها شدی و به حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت و تولید محتوا و سئو علاقه داری؛ اصلا نترس اوج بگیر پله به پله هواتو داره.

فارغ التحصیلپله پلهبازار کارتولید محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید