ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی فولادی
محمد مهدی فولادی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

من کیم؟

سلام قربان
آقا من محمد مهدی فولادی هستم که الان دارم به اسم محمد مادیکسر توی آپارات کار میکنم!
بخش عادی:

متولد 7 بهمن 88 هستم و به خیلی چیزا علاقه دارم!

از سن حدود 7 سالگیم کار با سیستم رو بلدم و خیلیم بهش علاقه دارم.

خیلی کار های الکتریکی رو دوست دارم و خلاصه قد خودم اینا رو بلدم.

صدامم بد نیس و دو یا سه بار توی مدرسه آهنگ خوندم!

یه سالی هم توی گروه سرود بودم و دیگه خلاصه به خوندن هم خیلی علاقه دارم.

بخش مربوط به آپارات :

من از سال 1400 چنل رو دارم ولی فعالیتی نبوده ولی بعد یک مدت تو اوایل 1401 یکم فعال بودم ولی اصلا خوب نبوده کیفیت و حمایت نشد ):


بعد یه مدت توی تابستون 1402 استریم استارت کردم و تا الان تو این مورد موفق بودم!

دو بار از مهدی بیزیکسر رید شدم و از شزی هم یه بار رید شدم! (زیادی خوش شانس بودم!)

و اینم بگم که قراره توی سال جدید بترکونیم!

واسه همین من تو سال جدید سیزن جدیدی رو شروع کردم که قراره خیلی خفن باشه!

و برای حرف آخر بگم که هرچی دارم از شماست ❤ و واقعا از خدا ممنونم که کمکم کرد تا اینجا بیام البته با حمایتای شما 💖

اگر سوال دیگه ای بود توی دیسکورد بهم بگید
عاشق همتونم🌹



سالعلاقهآپاراتمن کی هستم؟استریم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید