ویرگول
ورودثبت نام
محمد
محمد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مقایسه پایتون و spyder یا اسپایدر

سلام امروز اومدم درباره پایتون و spyder حرف بزنم بریم شروع کنیم.

خوبی پایتون چیه؟

زبان مختلفی از برنامه نویسی رو داره و روی هر ویندوزی فکر کنم نصب میشه و خیلی چیز ها چون این پست می‌خوام کوتاه باشه زیاد توضیح نمی دهم.

و بدی پایتون چیه از نظر خودم.

۱:باید import time بزنی از تنبلی من هست.

۲:باید بعضی از تیکه ها رو حذف کنیم تا کار کنه.

و چون توی idle معمولا استفاده میکنم که دیگه با idle کار نمیکنم توی ide بعضی چیز ها کار نمیکنه.

خوبی spyder.

۱: نیاز نیست import time بزنی.

۲خودش () تشخیص میده که باید دوتایی گذاشت و دابل کویتیشن. ....

۳:میشه همون جا توی اسپایدر برنامه که نوشتیم رو ران کرد.

بدی های spyder از نظر خودم.

هیچی.

و مرسی که این پست کوتاه رو خواندید تا پست های جدید خداحافظ???


اسپایدردرباره پایتونspyderمقایسهخوبی و بدی ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید