ویرگول
ورودثبت نام
محمد
محمد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کتابخانه random


سلام من تازه کار هستم و امروز جدید ترین چیزی که یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بزارم بریم که شروع کنیم.

من امروز کتابخانه random رو یاد گرفتم که هرچی بصورت رندوم انتخاب می‌کنه ولی ما نیاز به لیست دارم. که با [ ] ساخته میشه. بجای( ) و از ٫ شاید بیشترین شما این رو بدونین ولی خوب من تازه کارم

کتابخانه رندوم برای چی استفاده میشه؟

مثال: در بازی سنگ کاغذ قیچی که کامپیوتر یکی را رندوم انتخاب می‌کنه شما به دلخواه یکی رو انتخاب می کنید. و مرسی که این پست کوچک و اولین پست من را دیدید خودم حس میکنم اشتباه و ادامه داره و حتما

مثال: در بازی سنگ کاغذ قیچی که کامپیوتر یکی را رندوم انتخاب می‌کنه شما به دلخواه یکی رو انتخاب می کنید.

و مرسی که این پست کوچک و اولین پست من را دیدید خودم حس میکنم اشتباه و ادامه داره و حتما نظر خودتون تو کامنت بنویسید تا قسمتی دیگه خداحافظ??





پایتونکتابخانه پایتونکتابخانه randomدرباره کتابخانه randomلیست در پایتون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید