ویرگول
ورودثبت نام
سارا اسدی
سارا اسدی
خواندن ۲ دقیقه·۳ روز پیش

ماجراهای فضایی سارا: سفری از زمین تا سیاره ناشناخته‌ها! 🪐

بریم به سیاره‌ی جدید !
بریم به سیاره‌ی جدید !


سلام به رفقای فضایی! یادتون رفته که من سارا هستم؟ همون زمینی که یهو سر از سیاره پروکسیما درآوردم! سفری که بیشتر شبیه به یه شیرجه تو استخر چالش و تجربه بود!

هفته پیش تو یه ماموریت فضایی-طنزی گیر افتاده بودم که باید برای یه عالمه کرم فضایی مقاله علمی می‌نوشتم! کرم‌هایی که عمرشون فقط چند روز بود و هیچی از تاریخ و زمان نمی‌فهمیدن!

این هفته هم نوبت یه چالش جدید و نفس‌گیر بود: آزمون اسپرینت اول تو سیاره پروکسیما! ⚔️

فضای آزمون مثل فیلم‌های علمی تخیلی درجه دو بود: یه سفینه فضایی کهنه و پر از رمز و راز، پر از دکمه‌های رنگارنگ که هر کدوم یه بلایی سر آدم می‌آوردن و اهرم‌هایی که معلوم نبود چیکار می‌کنن! ما کارآموزها مثل فضانوردهای گمشده تو یه فیلم طنز دور هم جمع شده بودیم و منتظر شروع نبرد بودیم!

مربی ما یه موجود فضایی مهربون و البته کمی عجیب به اسم زِت بود. زِت یه برگه کاغذی پر از سوالات عجیب و غریب داشت که انگار از دل یه فیلم علمی تخیلی بیرون اومده بودن! سوالاتی درباره سئو، محتوا، ابزارهای فضایی و یه عالمه چیزای دیگه که تا حالا ندیده بودیم!

سوالات مثل تله‌های فضایی بودن! باید با خلاقیت، طنز و یه ذره اغراق حلشون می‌کردیم. مثلاً یه بار ازمون خواستن یه تیتر جذاب برای یه مقاله درباره اموزش زبان ترکی بنویسیم که هم بامزه باشه، هم آموزنده و هم یه عالمه آدم رو جذب کنه! یه بار دیگه هم باید یه مقاله در مورد بیت کوین مینوشتیم که حتی کرم‌ها هم بفهمن!

ما کارآموزها مثل سربازای فضایی که کهکشان رو نجات می‌دادن، با تمام قوا به سوالات جواب می‌دادیم. سکوت و تمرکز همه جا رو گرفته بود، فقط صدای تایپ کردن و زمزمه‌های ما به گوش می‌رسید. گاهیم یه خنده‌ای هم فضا رو شاد می‌کرد، مثلاً وقتی که یکی از کارآموزها یه جواب خیلی عجیب و غریب به یه سوال داد و زِت زد زیر خنده!

زمان مثل برق و باد گذشت و بالاخره آزمون تموم شد. نفس تو سینه‌هامون حبس شده بود و استرس و اضطراب تا نوک دماغمون اومده بود! چند روز بعد نمره‌ها اومد و باورم نمی‌شد! من قبول شده بودم! انگار که برنده یه قرعه‌کشی فضایی شده بودم!

این آزمون بهم یاد داد که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد، خلاق بود و از طنز برای حل مشکلات استفاده کرد. یاد گرفتم که کار تیمی و همفکری کلید موفقیت تو هر چالشی هست.

حالا که اسپرینت اول رو پشت سر گذاشتم، آماده‌ام تا چالش‌های جدید و هیجان‌انگیز اسپرینت دوم رو تجربه کنم. به امید دیدار تو ماجراهای فضایی بعدی!

در انتظار پاسخ آزمون‌ها
در انتظار پاسخ آزمون‌ها


P.S. شما هم خاطرات طنز و آموزنده‌تون از کار، تحصیل یا سفرهاتون رو تو کامنت‌ها با من به اشتراک بذارید!




فضاییعجیب غریبعلمی تخیلیکاراموزشپروکسیما
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید