ویرگول
ورودثبت نام
حسین موسوی متخصص اینستاگرام
حسین موسوی متخصص اینستاگرام
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

حل مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام

حل مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام

رفع خطای Confirm it’s You to Login

خطای Thanks for providing your info

رفع مشکل Help Us confirm it’s You

حل مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام
حل مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام


احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل ارور 30 روزه اینستاگرام یا خطای confirm it’s you to login  روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای   میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

حل مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام
حل مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام


وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آیدو این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.


ربات اینستاگراممشکل ربات
برای رفع مشکلات اینستاگرامی خود وارد سایت اینستا جوکار شوید: instajokar.ir شماره واتساپ 09167756690
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید