ویرگول
ورودثبت نام
مرتضی جعفری
مرتضی جعفری
خواندن ۲۲ دقیقه·۵ روز پیش

دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور

دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور

کد درس: 1217246








در پاسخ دادن به هر سؤال باید احساسات و رفتار عادی و عمومی خود را در نظر بگیرید اطفا به تمام سؤال ها پاسخ دهید و وقت خود را روی سؤال خاصی تلف نکنید. در این پرسشنامه پاسخ صحیح و غلط وجود ندارد بلکه پاسخ شما به هر سؤال باید نماینده اولین عکس العمل شما در برابی سؤال باشد. پاسخ های خود را فقط در پاسخنامه علامت بگذارید و در دفترچه سوال ها چیزی ننویسید. ۱- من آدم نگرانی نیستم. -۲- من بیشتر افرادی را که می شناسم واقعاً دوست دارم. من قدرت تخیل و تصور خیلی زنده و فعالی دارم من معمولاً در مورد قصد و نیت دیگران بدبین و بدگمان هستم. د من به محتاط بودن و داشتن عقل سلیم مشهورم من اغلب از نحوه برخورد دیگران با خودم عصبانی میشوم. من معمولاً از جمعیتهای بزرگ و شلوغ دوری و پرهیز می کنم.

دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور

مسایل و مطالب مربوط به هنر و زیبایی شناسی برای من چندان اهمیت ندارد. من آدم حیله گر و مکاری نیستم. ۱۰- من ترجیح میدهم که با ذهن باز به استقبال اتفاقات آینده بروم تا این که برای هر کاری طرح و نقشه قبلی داشته باشم. ۱۱ من به ندرت احساس تنهایی و غمگینی میکنم ۱۲- من آدمی مسلط، قوی و قاطعی هستم.

دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور
دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور


بدون هیجانات قوی زندگی برای من چیز جالبی نخواهد بود. -۱۴ بعضی از مردم مرا آدمی خودخواه و خود محور می دانند. ۱۵- من سعی می کنم تا وظایف محوله را با صداقت و درستی انجام دهم. ۱۶ من در معامله با مردم همیشه از این میترسم که نکند مرتکب اشتباه بزرگی شوم. دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور
۱۷ من در موقع کار با تفریح عجله و شتاب به خرج نمی دهم. -۱۸ من در کارهای خود از روش نسبتاً ثابت و جا افتاده ای پیروی می کنم. ١٩- من ترجیح میدهم با دیگران همکاری کنم تا با آنها به رقابت بپردازم. ۲۰ من آدم راحت طلب و تنبلی هستم. ۲۱ من به ندرت در کاری زیاده روی میکنم ۲۲- من اغلب تشنه هیجان و تحریک هستم. ۲۳- من اغلب از بازی کردن با نظریه ها و افکار انتزاعی لذت میبرم من از لاف زدن درباره استعدادها و موفقیت های خود، بدم نمی آید. ۲۴ ۵۶ ٫ آزمونهای روان شناختی ۲۵- من به خوبی می توانم وقت و فعالیت خود را طوری تنظیم کنیم که کارهای محوله، به موقع تعلم شود ۲۶- من اغلب احساس درماندگی و ناتوانی میکنم و میل دارم شخص دیگری مسایلم را حل کند ۲۷- من هرگز آن قدر احساس خوشحالی نکرده ام که به اصطلاح از خوشی به هوا ببرم. ۲۸- من معتقدم اگر به دانشجویان اجازه داده شود تا به سخنرانی بحث انگیز و متناقض، گوش دهد فقط باعث سردرگمی و انحراف بیشتر آنها خواهد شد. ۲۹- رهبران سیاسی باید درباره جنبه های انسانی برنامه های خود، آگاهی بیشتری داشته باشند. ۳۰ در طی سالها من بعضی کارهای کاملاً بی ربط انجام داده ام. ۳۱- من به آسانی دچار ترس میشوم. ۳۲- من از صحبت کردن با دیگران چندان لذت نمی برم. ۳۳- من سعی می کنم همه افکارم را در راستای واقعیت ها هدایت کرده و از پناه بردن به عالم رویا و تحیل خودداری نمایم. -۳۴- من معتقدم که اکثر مردم اساساً دارای قصد و نیت خوب و دوستانه ای هستند. -۳۵ من مسئولیت های اجتماعی از قبیل رای دادن را خیلی جدی نمی گیرم -۳۶- خلق و خوی من بیشتر وقتها ثابت بوده و زیاد بالا و پایین نمی رود. ۳۷ من دوست دارم همیشه افراد زیادی دور و برم باشند. ۳۸- من بعضی مواقع کاملاً در موسیقی که گوش میدهم غرق میشوم. ۳۹- اگر نیاز باشد، من حاضرم از افراد دیگر برای رسیدن به مقاصد خود سوء استفاده کنم. ۴۰ من اشیاء متعلق به خود را تمیز و پاکیزه نگه می دارم. ۴۱- من بعضی وقتها كاملاً احساس بی ارزشی می کنم. -۴۲- من گاهی نمی توانم آن طور که باید از خود قاطعیت نشان دهم. ۴- من به ندرت دچار احساسات و عواطف قوی می گردم. ۴۴ من سعی میکنم با همه افرادی که ملاقات میکنم رفتاری مؤدب و با نزاکت داشته باشم. ۴۵- گاه گاهی من آن طور که باید صادق و قابل اعتماد نیستم. ۴۶ من وقتی با افراد دیگر هستم به ندرت احساس خجالت می کنم. -۴۷ من وقتی کاری را انجام میدهم آن را با تمام علاقه و سرعت انجام می دهم. من فکر میکنم یاد گرفتن و تمرین سرگرمیها و کارهای ذوقی جدید، جالب است. ۲۹ در مواردی که لازم باشد من میتوانم از دیگران ایراد گرفته و به آنها کتابه بزنم. ۵۰ من دارای اهداف روشن و مشخصی هستم و برای دستیابی به آنها طبق برنامه منظمی عمل می کنم. ۵۱ مقاومت در برابر خواستها و هوسهای آنی برای من آسان نیست. ۵۲ من از گذراندن تعطیلات خود در جاهای شلوغ و پرهیجان لذت نمی برم ۵۳ من بحث و استدلال درباره مطالب فلسفی را کاری بی فایده و کسل کننده می دانم. ۵۴ من ترجیح میدهم که در مورد خودم و موفقیت هایم حرفی نزنم ۵۵- من قبل از شروع به هر کاری مقدار زیادی وقت تلف می کنم. آزمون های شخصیت پرسشنامه NEO ٫ ۵۷ ۵۶- احساس می کنم قادر هستم با بسیاری از مشکلات خود کنار بیایم. ۵۷- من بعضی وقت ها حالت های شادی یا نشاط بسیار شدیدی را تجربه کرده ام. ۵۸- من معتقدم که قوانین و سیاستهای اجتماعی باید تغییر کنند تا نیازهای یک دنیای در حال تغییر و تحول را به خوبی منعکس سازند. ۵۹- من از لحاظ نگرش های اجتماعی آدمی سخت گیر و بی گذشت هستم. دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور من قبل از این که تصمیمی بگیرم در مورد جوانب مختلف مسئله به دقت فکر می کنم. ۶۱- من به ندرت احساس ترس و اضطراب می کنم. ۶۲- من به آدمی خونگرم و خوشرو معروف هستم.


۶۳- من زندگی تخیلی بسیار فعالی دارم. ۶۴- من عقیده دارم که اکثر مردم اگر به آنها اجازه داده شود، از آدم سوء استفاده خواهند کرد. ۶۵- من خود را در باره حوادث جاری مطلع نگه داشته و معمولاً تصمیمات عاقلانه ای اتخاذ می کنم. -۶۶- من به آدمی جوشی و عصبی معروف هستم... ۶۷- من معمولاً ترجیح می دهم کارها را به تنهایی انجام دهم. -۶۸ تماشای صحنه های باله یا رقصهای جدید مرا خسته و کسل می کند. ۶۹- من حتی اگر بخواهم نمی توانم کسی را گول بزنم. ۷۰ من آدم بسیار منظم و با برنامه ای نیستم. ۷۱- من به ندرت افسرده یا غمگین میشوم. -۷۲- من غالباً در گروه هایی که عضو بوده ام نقش رهبری را بر عهده داشته ام. احساس و عاطفه ای که اشیاء مختلف در من ایجاد می کنند برای من مهم است. -۷۴- بعضی افراد فکر میکنند من آدم فاقد احساسات و حسابگری هستم. ۷۵ من بدهیهای خود را به موقع و به طور کامل می پردازم. -۷۶- بعضی وقتها من طوری احساس خجالت کرده ام که دلم میخواست خود را از دیگران مخفی کنم. کار من ممکن است کند باشد ولی با ثبات و یکنواخت است. ۷۸ وقتی که روش صحیح انجام کاری را یافتم به همان روش می چسیم و ادامه می دهم. ۷۹- من در نشان دادن خشم و عصبانیت درنگ و تأمل میکنم حتی اگر احساس کنم حق با من است.. -۸۰- هرگاه برنامه ای را برای اصلاح پاره ای از رفتارهای خود شروع می کنم، معمولاً بعد از چند روز آن را کنار می گذارم ۸۱ مقاومت در برابر وسوسه ها و خواهشهای نفسانی برای من مشکل نیست. - من بعضی وقتها کارهایی را انجام داده ام که هدف آنها فقط هیجان و لذت بردن است. -۲ ۸۳- من از حل مسئله های مشکل یا معما لذت میبرم. -۸۴- من از بیشتر مردم بهتر هستم و این را میدانم . ۸۵- من آدم سازنده و مولدی هستم که همیشه مسئولیت های خود را به انجام می رساند. ۸۶- وقتی که تحت فشار و استرس زیادی هستم بعضی مواقع احساس می کنم که دارم از هم می پاشم. ۵۸ ٫ آزمونهای روان شناختی ۸۷ من آدم خوشحال و امیدواری نیستم. من معتقدم که برای اخذ تصمیم درباره امور اخلاقی ما باید از رهبران مذهبی خود کسب تکلیف و تقلید کنیم. ۸۹- هر چه در مورد افراد فقیر و سالمند انجام دهیم، باز هم کم است. -۹۰- گاه گاهی من اول عمل میکنم و بعد می اندیشم ۹۱ من اغلب دچار تنش بوده و عصبی هستم ۹۲ بیشتر مردم مرا فردی کم و بیش سرد و غیر اجتماعی می دانند. ۹۳- من دوست ندارم وقتم را با خیال بافی تلف کنم. ۹۴- فکر میکنم بیشتر مردمی که با آنها در تماس هستم افرادی درست کار و قابل اطمینان هستند. -۹۵- من غالباً بدون آمادگی کافی در موقعیتهای مختلف حاضر میشوم.

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور

بیشتر مردم مرا آدمی زودرنج و بد اخلاق نمی دانند. ۹۷- اگر برای مدت طولانی تنها باشم واقعاً احساس میکنم به افراد دیگر نیازمند هستم. ۹۸ نظم و ترتیب خاصی که در هنر و طبیعت میبینم برای من بسیار جالب و شوق انگیز است. -۹۹ کاملاً صادق و درست کار بودن برای تجارت و کاسبی خوب نیست. ۱۰۰- من دوست دارم هر چیزی را در جای مخصوص آن نگه دارم تا جای آن را به خوبی بدانم. ١٠١ من گاهی دچار احساس پشیمانی و گناهکاری شدیدی شده ام. ۱۰۲- در جلسات جمعی من میگذارم دیگران بیشتر حرف ها را بزنند. ۱۰۳- به ندرت به احساسات آنی خود توجه می کنم. ۱۰۴ - من غالباً سعی میکنم نسبت به افکار و احساسات دیگران آگاهی و احترام نشان دهم. ۱۰۵ من گاهی در بازی شطرنج یا ورزش تقلب می کنم. ۱۰۶- اگر مردم مرا دست اندازند و مسخره کنند، من زیاد احساس ناراحتی و خجالت نمی کنم. ١٠٧ - من اغلب احساس میکنم که سرشار از نیرو و انرژی هستم. ۱۰۸- من اغلب غذاهای جدید و نا آشنا را امتحان می کنم. ١٠٩ من اگر اشخاصی را دوست نداشته باشم، آن را از آنها مخفی نمی کنم. ۱۱۰- من برای دستیابی به اهداف خود، سخت تلاش می کنم. ۱۱۱ وقتی به غذای مورد علاقه ام دسترسی پیدا کنم غالباً بیشتر از حد می خورم.

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور
دانلود رایگان نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور


من معمولاً از تماشای فیلم های منزجر کننده یا وحشتناک خودداری می کنم. ۱۱۳- بعضی مواقع که مردم در مورد مسایل خیلی انتزاعی و نظری صحبت می کنند من علاقه ام را از دست میدهم. -۱۱۴ من سعی میکنم آدم افتاده و فروتنی باشم. ۱۱۵ - من به زحمت می توانم خود را وادار به کاری کنم که باید انجام دهم. ۱۱۶ من در مواقع اضطراری میتوانم خونسردی خود را حفظ کنم. ۱۱۷ من گاهی بیش از اندازه احساس خوشبختی می کنم. آزمون های شخصیت پرسشنامه ME٫EO ۱۱۸- من معتقدم که عقاید متفاوت افراد جوامع دیگر در مورد حق و ناحقی از نظر خود آنها معتبر است. ۱۱۹ - من در مورد آدم هایی که در خیابان ها گدایی می کنند، هیچ گونه احساس همدردی نمی کنم. ۱۲۰- من همیشه قبل از این که دست به عملی بزنم، پیامدهای آن را مورد توجه قرار می دهم. ۱۲۱- من به ندرت درباره آینده احساس ترس و نگرانی می کنم. ۱۲۲ - من واقعاً از صحبت کردن با دیگران لذت می برم. ۱۲۳- من از تمرکز حواس روی یک موضوع خیالی یا رؤیا در بیداری و بررسی امکانات مختلف ناشی از آن لذت می برم، و به آن اجازه می دهم رشد کرده و شاخ و برگ پیدا کند. ۱۲۴- هر وقت کسی در مورد من کار خوبی انجام دهد، من احساس بدگمانی و سوء ظن می کنم. ۱۲۵- من به خاطر درستی قضاوتم به خود می بالم. ۱۲۶- من اغلب نسبت به افرادی که با آنها سر و کار دارم احساس تنفر و بیزاری می کنم. ۱۳۷- من کارهایی را ترجیح میدهم که بتوانم به تنهایی و بدون تحمل مزاحمت دیگران، انجام دهم. -۱۲۸ شعر تاثیر چندانی روی من ندارد. -۱۲۹- از این که به عنوان آدم ریاکاری شناخته شوم، متنفرم. ۱۳۰- به نظر نمی رسد هرگز بتوانم کارهای خود را نظم و ترتیب دهم. ۱۳۱- هر گاه اشتباهی رخ دهد یا عیب و ایرادی پیش بیاید من خود را سرزنش می کنم. ۱۳۲ - افراد دیگر اغلب در تصمیم گیری خود از من کسب تکلیف یا به عنوان الگو استفاده می کنند. ۱۳۳- هیجانات و احساسات گوناگونی به من دست می دهند. ۱۳۴- من به سخاوت و دست و دلبازی مشهور نیستم ۱۳۵ همیشه وقتی قول انجام کاری را بدهم مردم میتوانند به انجام آن کار اطمینان کنند. ۱۳۶ من اغلب نسبت به دیگران احساس حقارت میکنم ۱۳۷ من به اندازه دیگران چابک و سرزنده نیستم. ۱۳۸ - ترجیح میدهم وقتم را در محیط های مأنوس و آشنا بگذرانم. ۱۳۹ وقتی کسی به من توهین کند من فقط سعی میکنم او را ببخشم و فراموش کنم. من احساس نمیکنم که مجبورم با دیگران رقابت نموده و از آن ن رقابت نموده و از آنها بهتر عمل کنم. ۱۴۰ ۱۴۱- من به ندرت در مقابل خواستهای آنی خود تسلیم می شوم. ۱۴۲- من ترجیح میدهم در جاهایی باشم که کانون فعالیت و عمل است. ۱۴۳ - من از سر و کله زدن با مسایل یا معماهایی که ذهن آدم را به کوشش و چالش وادار می کند، لذت می برم ۱۴۴ در مورد خودم نظر بسیار مثبتی دارم. ۱۴۵- من وقتی کاری را شروع میکنم، همیشه آن را به اتمام می رسانم. ۱۴۶ تصمیم گرفتن و اتخاذ یک روش قطعی، غالباً برای من مشکل است. ۱۴۷ - من خودم را آدم خیلی شنگول و سرزنده ای نمی دانم. ۱۴۸- من معتقدم که وفاداری به ایده آل ها و اصول مورد قبول خود، بیش از آزادمنشی و خالی از تعصب ۱۶۰ آزمونهای روان شناختی بودن اهمیت دارد. ۱۴۹ - نیازهای انسانی افراد همیشه باید بر ملاحظات اقتصادی دولت، اولویت داده شوند. ۱۵۰ - من غالباً کارها را بدون تأمل قبلی و به خاطر یک انگیزه آنی انجام می دهم. ۱۵۱- من اغلب نگران این هستم که مبادا کارها طبق نقشه و به درستی پیش نروند. ۱۵۲ - لبخند زدن به افراد غریبه و ایجاد ارتباط با آنها برای من آسان است. ۱۵۳- من هر وقت احساس می کنم ذهنم در جهت خیال پردازی می رود معمولاً خود را به کاری مشغول می کنم و به جای خیال پردازی حواس خود را روی آن کار متمرکز می سازم. ۱۵۴- واکنش اولیه من به مردم آن است که به آنها اعتماد کنم. ۱۵۵ من ظاهراً در هیچ کاری موفق نمی شوم. ۱۵۶ من خیلی به ندرت واقعاً عصبانی میشوم ۱۵۷ - ترجیح میدهم تعطیلات خود را در یک ساحل عمومی شلوغ بگذرانم تا در یک کلبه جنگلی دور افتاده ۱۵۸ - انواع خاصی از موسیقی بیش از اندازه برای من شورانگیز هستند. ۱۵۹ - بعضی وقتها من مردم را با چرب زبانی و تقلب به انجام کارهای مورد نظر خود وادار می کنم. ۱۶۰ من معمولاً آدمی کم و بیش سخت گیر و پر توقع هستم. ۱۶۱- من نسبت به خودم نظری منفی دارم. ۱۶۲- من ترجیح می دهم دنبال کارهای خود را بگیرم تا این که رهبر دیگران باشم. ۱۶۳- من به ندرت متوجه خلق و عواطفی که محیط های مختلف به وجود می آورند، می شوم. ۱۶۴ بیشتر مردمی که میشناسم مرا دوست دارند. ۱۶۵- من دقیقاً از اصول اخلاقی پیروی می کنم. ۱۶۶ من در حضور رؤسای خود و دیگر افراد مهم و صاحب قدرت احساس آرامش و راحتی می کنم. ۱۶۷- من معمولاً در حال عجله به نظر می رسم. ۱۶۸ - بعضی مواقع تنها برای این که کار تازه ای انجام داده باشم محل اثاثیه خانه را تغییر میدهم. ۱۶۹- اگر کسی با من شروع به دعوا و مرافعه کند من هم آماده ام، جواب او را با دعوا بدهم. ۱۷۰- من تلاش میکنم تمام چیزهایی را که می توانم به دست آورم. ۱۷۱ ہو۔ گاهی آن قدر غذا می خورم که بالا می آورم. ۱۷۲- من عاشق ترس و هیجانی هستم که معمولاً سوار شدن به چرخ فلک یا کارهای خطرناک دیگر ایجاد می کند. ۱۷۳ - من علاقه ای به تأمل و تفکر جدی درباره سرنوشت جهان یا انسان ندارم. ۱۷۴ - من احساس میکنم که مزینی بر افراد دیگر ندارم (صرفنظر از موقعیت و وضع افراد). ۱۷۵- وقتی که اجرای یک طرح یا نقشه با مشکل روبرو می شود، من تمایل پیدا می کنم طرح دیگری را شروع کنم. ۱۷۶ - من در یک موقعیت بحرانی به خوبی می توانم خود را کنترل و اداره کنم. آزمون های شخصيت . ۱۷۷ - من آدم خوش مشرب، شاد و با روحیه ای هستم. ۱۷۸ - من خود را آدمی با سعه صدر میدانم که میتواند راه و رسم زندگی و طرز فکر دیگران را به خوبی قبول و تحمل نماید. ۱۷۹ - من معتقدم که همه انسانها با ارزش و قابل احترامند. ۱۸۰ - من به ندرت تصمیمی عجولانه می گیرم. ۱۸۱ در مقایسه با بیشتر مردم من از چیزهای کمتری می ترسم ۱۸۲- من به دوستان خود وابستگی عاطفی زیادی دارم. ۱۸۳ - بچه که بودم هرگز از بازیهایی که مستلزم تقلید نقش دیگران باشد، لذت نمی بردم. ۱۸۴ - من معمولاً در مورد افراد دیگر خوش بین و خوش باور هستم. ۱۸۵ من فرد بسیار شایسته و کارآیی هستم. ۱۸۶- بعضی وقتها من نسبت به دیگران احساس خصومت و آزردگی کرده ام. ۱۸۷ معاشرت و گردهماییهای اجتماعی معمولاً برای من ناخوشایند و کسل کننده هستند. ۱۸۸ بعضی مواقع که شعری را میخوانم یا به یک اثر هنری نگاه میکنم موجی از احساس افسردگی یا هیجان مرا در بر می گیرد. ۱۸۹ - من بعضی وقت ها با اعمال زور یا تملق و خوش آمدگویی مردم را به انجام کارهای مورد نظر خود وادار می کنم. ۱۹۰ من در مورد تمیز کردن چیزها وسواس ندارم ۱۹۱- بعضی وقتها زندگی به نظرم تیره و نومید کننده می آید. ۱۹۲ در موقع صحبت با دیگران من غالباً بیشتر از دیگران حرف میزنم. ۱۹۳ - هم حس شدن با دیگران یعنی داشتن همان احساس که دیگران دارند، برای من آسان است. ۱۹۴ من خود را آدم خیر و نیکوکاری می دانم. ۱۹۵ - من سعی میکنم کارهای خود را با دقت انجام دهم تا انجام مجدد آنها، لزوم پیدا نکند. ۱۹۶- اگر در مورد کسی حرف بدی زده یا کار غلطی انجام داده باشم به سختی می توانم بار دیگر به روی او نگاه کنم. ۱۹۷ همه زندگی و کارهای من با سرعت انجام می گیرد.

دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور pdf

در موقع استفاده از تعطیلات دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور من ترجیح میدهم به جاهایی بروم که قبلاً آنها را امتحان کرده و به درستی شناخته ام. ۱۹۹ من آدم کله شق و سرسختی هستم. ۲۰۰ من سعی میکنم همه کارهای خود را به بهترین نحو انجام دهم. ۲۰۱ من بعضی مواقع کارهایی را بدون تأمل انجام می دهم که بعداً پشیمان می شوم. -۲۰۲ من از رنگهای روشن و لباسهای پر زرق و برق خوشم می آید. ۲۰۳- من کنجکاوی فکری بسیار زیادی دارم -۲۰۴- من ترجیح می دهم از دیگران تمجید کنم تا این که خودم مورد تمجید قرار گیرم. ۶۲ ٫ آزمونهای روان شناختی ۲۰۵- آن قدر خرده کاری برای انجام دادن وجود دارد که من گاهی همه آنها را نادیده می گیرم ۲۰۶ در شرایطی که به نظر می رسد همه چیز به طور غلط پیش می رود، مـن بـاز هـم می توانم تصمیمات خوبی اتخاذ کنم.

دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور pdf
دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور pdf


۲۰۷- من به ندرت برای توصیف تجارب خود از کلماتی چون فوق العاده یا جنجالی استفاده می کنم. -۲۰۸- من فکر می کنم اگر کسی در سن ۲۵ سالگی هنوز نداند به چه چیزهایی اعتقاد دارد، باید در سلامت عقل او شک کرد. ۲۰۹ من نسبت به افرادی که کمتر از من خوشبخت هستند احساس همدردی می کنم. ۲۱۰ من قبل از رفتن به یک مسافرت به دقت برنامه ریزی می کنم. ۲۱۱- بعضی مواقع افکار ترسناکی به ذهن من می آیند. ۲۱۲ من نسبت به همه همکاران خود نوعی علاقه و مسئولیت شخصی احساس می کنم. ۲۱۳ من نمی توانم بگذارم افکارم در هر جهتی که می خواهند سیر کنند. ۲۱۴ من به طبیعت و ذات انسان بسیار اعتماد دارم. ۲۱۵ من در کار خود فردی مؤثر و کارآمد هستم. ۲۱۶- حتی آزردگی ها و ناراحتی های خیلی کوچک میتوانند در من احساس ناکامی و محرومیت کنند. ۲۱۷ - من از مهمانی های بزرگ و پرجمعیت لذت میبرم. ۲۱۸ من از خواندن اشعاری که روی احساسات و تخیلات تأکید می کنند، بیشتر لذت میبرم تا اشعاری که داستان خاصی را بیان می کنند. ۲۱۹- من از زیرکی خود در کنترل و اداره مردم به خود می بالم. ۲۲۰- من وقت زیادی را برای پیدا کردن چیزهایی که در جای اشتباه گذاشته ام می گذارم. ۲۲۱- بیشتر وقت ها که کارها طبق نقشه پیش نمی رود یا اشتباه از آب در می آیند، احساس دلسردی میکنم و می خواهم آنها را ناتمام رها کنم. ۲۲۲- قبول مسئولیت اداره با رهبری یک موقعیت برای من آسان نیست. ۲۲۳- اشیاء غیر عادی از قبیل بعضی عطرها یا اسامی مکانهای دور می توانند احساسات و عواطف شدیدی در من ایجاد نمایند. ۲۲۴- من اگر بتوانم به دیگران کمک کنم به آسانی و بدون درخواست آنها آن کار را آزمونهای شخصیت پرسشنامه NEO ٫ ۳ می کنم. ۲۲۵ - من واقعاً بايد مريض باشم تا یک روز سر کار نروم. ۲۲۶ وقتی افراد آشنای من کار احمقانه ای انجام میدهند به جای آنها احساس خجالت می کنم. ۲۲۷- من شخص بسیار فعالی هستم. ۲۲۸- من وقتی به جایی میروم از همان مسیر همیشگی استفاده می کنم. ۶۴ ٫ آزمون های روان شناختی آزمونهای شخصیت پرسشنامه NEO ٫ ۶۵ NEO-FFI پرسشنامه (فرم کوتاه) ۱۸- فکر می کنم گوش دادن دانشجویان به مطالب متناقض، فقط به سردرگمی و گمراهی آنها منجر خواهد شد. در پاسخ دادن به هر سؤال باید احساسات و رفتار عادی و عمومی خود را در نظر بگیرید. لطفاً به به تمام سؤال ها پاسخ دهید و وقت خود را روی سؤال خاصی تلف نکنید. در این پرسشنامه پاسخ صحیح و غلط وجود ندارد بلکه پاسخ شما به هر سؤال باید نماینده اولین عکس العمل شما در برابر سؤال باشد. پاسخ های خود را فقط در پاسخنامه علامت بگذارید و در دفترچه سؤال ها چیزی ننویسید. ۱۹ همکاری را بر رقابت با دیگران ترجیح می دهم. ۲۰- سعی می کنم که همه کارهایم را با احساس مسئولیت انجام دهم. 1 من اصولاً شخص نگرانی نیستم دوست دارم همیشه افراد زیادی دور و برم باشند. - دوست ندارم وقتم را با خیال پردازی تلف کنم. - سعی میکنم در مقابل همه مؤدب باشم. وسایل متعلق به خود را تمیز و مرتب نگه می دارم. اغلب خود را کمتر از دیگران حس میکنم. زود به خنده می افتم. اغلب با فامیل و همکارانم بگو مگو دارم هنگامی که راه درست کاری را پیدا کنم آن روش را همیشه ادامه می دهم. ۱۰ به خوبی میتوانم کارهایم را طوری تنظیم کنم که درست و سر زمان تعیین شده انجام شوند. ۱۱- هنگامی که تحت فشارهای روحی زیادی هستم گاه احساس می کنم دارم خرد می شوم. ۱۲ خودم را فرد خیلی سرحال و سرزنده ای نمی دانم. ۱۳ نقشهای موجود در پدیده های هنری و طبیعت مرا مبهوت می کنند. ۱۵ فرد خیلی منظم و مرتبی نیستم. -۱۴ بعضی مردم فکر میکنند که من شخصی خودخواه و خود محورم -۱۶ به ندرت احساس تنهایی و غم میکنم. ۱۷ واقعاً از صحبت کردن با دیگران لذت میبرم. ۲۱- اغلب احساس عصبی بودن و تنش می کنم. ۲۲ همیشه برای کار آماده ام ۲۳- شعر تقریباً اثری در من ندارد. -۲۴- نسبت به قصد و نیت دیگران حساس و مشکوک هستم. -۲۵ دارای اهداف روشنی هستم و برای رسیدن به آنها طبق برنامه کار می کنم. -۲۶ - گاهی کاملاً احساس بی ارزشی می کنم. ۲- غالباً ترجیح می دهم که کارهایم را به تنهایی انجام دهم. ۲۸ اغلب غذاهای جدید و خارجی را امتحان می کنم. -۲۹ معتقدم اگر به مردم اجازه دهید اکثر آنها از شما سوء استفاده می کنند. -۳۰ قبل از شروع هر کاری وقت زیادی تلف می کنم. -۳۱- به ندرت احساس اضطراب یا ترس می کنم. اغلب احساس میکنم که سرشار از انرژی هستم. به ندرت به احساسات و عواطفی که محیط های متفاوتی به وجود می آورند، توجه می کنم. -۳۴ اغلب آشنایانم مرا دوست دارند. ۳۵- برای رسیدن به اهدافم شدیداً تلاش می کنم. ۳۶ اغلب از طرز برخورد دیگران با خودم عصبانی میشوم. ۳ فردی خوشحال و بشاش و دارای روحیه خوبی هستم. -۳۸ معتقدم که هنگام تصمیم گیری در مسایل اخلاقی باید پیرو مراجع مذهبی باشیم. -۳۹- برخی فکر می کنند من فردی سرد و حسابگر هستم. -۴۰- وقتی قول یا تعهدی میدهم همواره میتوان برای عمل به آن روی من حساب کرد. ۶۶ ٫ آزمونهای روان شناختی ۴۱- معمولاً وقتی کارها درست پیش نمی رود، دلسرد شده و از کار منصرف میشوم. ۴۲ شخص با نشاط و خوش بینی نیستم. ۴۳- بعضی اوقات وقتی شعری میخوانم یا یک کار هنری را تماشا می کنم، یک احساس لرزش و یک تکان هیجانی را حس میکنم. -۴۴- در روشهایم سرسخت و بی انعطاف هستم. ۴۵- گاهی آنطور که باید و شاید قابل اعتماد و اتکا نیستم. ۴۶- به ندرت دانلود نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی 1 پیام نور غمگین و افسرده هستم. ۴۷- زندگی و رویدادهای آن برایم سریع می گذرد. -۴۸- علاقه ای به تأمل و تفکر جدی در باره سرنوشت و ماهیت جهان یا انسان ندارم. ۴۹- عموماً سعی میکنم شخصی با ملاحظه و منطقی باشم. ۵۰ فرد مولدی هستم که همیشه کارهایم را به اتمام می رسانم. ۵۱- اغلب احساس درماندگی میکنم و دنبال کسی میگردم که مشکلاتم را برطرف کند. ۵۲ شخص بسیار فعالی هستم. ۵۳ من کنجکاوی فکری فراوانی دارم ۵۴- اگر کسی را دوست نداشته باشم می گذارم متوجه احساسم شود. ۵۵ فکر نمیکنم که هیچ وقت بتوانم فردی منطقی بشوم. ۵۶- گاهی آن چنان خجالت زده شده ام که فقط میخواستم خودم را پنهان کنم. ۵۷ ترجیح میدهم برای خودم کار کنم تا رهبر دیگران باشم. ۵۸ اغلب از کلنجار رفتن با نظریه های انتزاعی لذت میبرم. ۵۹- اگر لازم باشد میتوانم برای رسیدن به اهداف دیگران را به طور ماهرانه ای به بازی بگیریم.





شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید