ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی شاه محمدی
امیرعلی شاه محمدی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین سایت‌های کاریابی ایرانی


سلام!
تو این یادداشت میخوام بهترین سایت های کاریابی ایرانی رو بهتون معرفی کنم(سه تا!)
(از شما چه پنهون در گیر و دار اسباب‌کشی یکم وقت گیر آوردم که بنویسم:))

اول اینکه سایت کاریابی کجاست؟

همونطور که من و شما دنبال کار می‌گردیم، یکسری کارفرما هم هستن که دنبال نیروی کار هستن، قبلا ها این دو دسته آدم چجوری همدیگه رو پیدا می‌کردن؟ از روزنامه همشهری. ولی الان دیگ ه هیچکدوم‌شون روزنامه نمی‌خونن، به جاش همه در کمتر از سی ثانیه میتونن به گوگل دسترسی داشته باشن.پس روزنامه‌ی همشهری جای خودش رو به سایت‌های کاریابی داده، کارفرما آگهی میده و کارجو آگهی می‌خونه و رزومه می‌فرسته.

3- کارلنسر

کارلنسر سایت معتبریه، پروژه‌های خوب یهم توش پیدا میشه ولی نکته‌ای که باید بهش توجه کنید اینه که تعداد خیلی زیادی پروژه با قیمت‌های غیرمنصفانه وجود داره.
نقطه ضعفی هم که از نظر من داره اینه که سایت فقط مناسب فریلنسر هاست یا کسایی که میخوان مثل من در کنار کار اصلی‌شون پروژه هم بگیرن.
در نتیجه شما آگهی استخدامی‌ای رو نمیتونی تو کارلنسر پیدا کنی.

2-جاب ویژن

جاب ویژن خیلی سایت خوبیه! کلی آگهی استخدام با مهارت‌های مختلف می‌تونید پیدا کنید ولی یه بدی که برای من داشت اینه که حد وسط نداره، یعنی چی؟
یعنی اینکه توش یا آگهی برای استخدام متخصص ارشد پیدا میشه یا کارآموز و خیلی مبتدی.
خب آدمی که کارآموز نیست ولی هنوز سینیور نشده پس باید چیکار کنه؟ البته نه اینکه از این آگهی‌ها توش نباشه‌ها ولی خب کمه کلا.
یه بدی دیگه‌ای که داره اینه که شما حتما باید برای کارفرماها رزومه‌ی جاب ویژنی خودت رو ارسال کنی، البته میتونی فایل رزومه‌ی اصلیت رو هم همراه اون بفرستی، ولی امکان اینکه فقط رزومه‌ی اصلیت رو بفرستی نیست.

1-جابینجا

طلای خالص! کلی آگهی کار توش هست. هم استخدام هم فریلنسری. هم از شکرت‌های خرده‌پای کوچیک، هم از شرکت‌های بزرگ.
توی همه‌ رنج دستمزد و مهارتی هم میتونید کار پیدا کنید توش.
فقط یه بدی‌ای که داره اینه که بعضی کارفرماها فقط آگهی میدن توش، اصلا چک نمیکنن که چندتا رزومه اومده و...(که البته این تو بقیه سایت‌ها هم هست ولی خب اینجا خیلی اذیت کرد من رو)

خب دیگه بسه:)
این از خیلی وقت پیش اینجا مونده بود گفتم کامل و منتشرش کنم شاید به درد یکی بخوره.
کلی پیش‌نویس شیشصد هفتصد کلمه‌ای دارم که باید به اونا هم سر و سامون بدم...
خیلی مخلصم
یا علی.


آگهی استخدامسایت‌های کاریابینیروی کارفریلنسرکار
تولیدکننده‌ی انواع محتواهای فاخر به صورت پاره وقت. اون یکی پاره‌ی وقت هم دیجیتال مارکتینگ و این چیزا.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید