
ساخت DLL:
ویژوال استدیو را باز کرده و مطابق شکل زیر پروژه را میسازیم:

پروژه را با نام MyDll بسازید.
یک تابع دلخواه درون آن مینویسیم و سپس آن را مانند شکل زیر بیلد میکنیم:

DLL ساخته میشود:

یک پروژه کنسول میسازیم تا MyDll را درون اون استفاده کنیم:






Telegram: @CaKeegan
Bale: @CaKeegan
Gmail : amidgm2020@gmail.com