ویرگول
ورودثبت نام
سید عمید قائم مقامی
سید عمید قائم مقامیبرنامه نویسی سیستم ویندوز و مهندسی معکوس و علاقه مند به آموزش.
سید عمید قائم مقامی
سید عمید قائم مقامی
خواندن ۱ دقیقه·۵ ساعت پیش

ساخت و استفاده DLL در ویژوال استدیو 2026

ساخت DLL:

ویژوال استدیو را باز کرده و مطابق شکل زیر پروژه را میسازیم:

پروژه را با نام MyDll بسازید.

یک تابع دلخواه درون آن مینویسیم و سپس آن را مانند شکل زیر بیلد میکنیم:

DLL ساخته میشود:


یک پروژه کنسول میسازیم تا MyDll را درون اون استفاده کنیم:

Telegram: @CaKeegan
Bale: @CaKeegan
Gmail : amidgm2020@gmail.com

ویژوال استودیوویندوز
۰
۰
سید عمید قائم مقامی
سید عمید قائم مقامی
برنامه نویسی سیستم ویندوز و مهندسی معکوس و علاقه مند به آموزش.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید