ویرگول
ورودثبت نام
Fatemeh_Gh
Fatemeh_Gh
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تبلیغات سایت خانومی در سطح شهر

مدتی هست که در بزرگراه های شهر تهران، بیلبورد هایی رو میبینم که سایت خانومی رو معرفی میکنند. سایت خانومی، یک سایت فروش محصولات ارایشی و بهداشتیه که انواع برندهارو عرضه میکنه. من خیلی کم اسم این سایت رو شنیده بودم ولی از دوستانم میشنیدم که این سایت به مناسبت های مختلف تخفیفات مختلفی میذاره تا مشتریاش بتونن ازش استفاده کنن. این چندوقت که تبلیغاتش رو در سطح شهر دیدم، بیشتر باهاش اشنا شدم. حالا میخوام یه تحلیل بسیار کوچیک در مورد معایب و مزایای این نوع تبلیغ(تبلیغات بیلبوردی) انجام بدم:

توی این تبلیغات میبینیم که سایت خانومی اومده در مورد تولد ۸ سالگی سایتش گفته و در کنار اون میزان (تعداد)فروش یکی از محصولات مثلا کرم ضدآفتاب رو هم بیان کرده.

برای منی که مخاطب این تبلیغ هستم، اینکار بسیار جالب بود؛ هم باعث شد من بفهمم این سایت ۸ ساله داره فعالیت میکنه و‌یک سایت محبوبه و هم بعنوان مثال به من یادآوری کرد که n نفر کرم ضدآفتاب خریدن و ناخودآگاه به من یادآوری کرد که بهتره منم حواسم به زدن کرم ضدآفتاب باشه.

یکی از معایبی که به ذهن من رسید هزینه ی بالایی بود که بابت این تبلیغات انجام شده. تبلیغات بیلبوردی در حالت کلی بسیار هزینه بر هستند.پس این سایت برای این تعداد تبلیغ بیلبوردی ،قطعا هزینه ی بسیار بالایی کرده. به نظرم میشد حتی بدون استفاده از تبلیغات بیلبوردی و مثل قبل، برای تبلیغ از سوشال مدیا استفاده می کردند که هزینه ی کمتری هم براشون داشت.

این مزایا و‌معایبی بود که من بهشون رسیدم اما در کل تبلیغات بسیار جذاب و مفیدی بود و تونست مخاطب رو باخودش همراه کنه.

#دیجیتال مارکتینگ پله به پله

سایت خانومیفروش محصولاتتبلیغات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید