ویرگول
ورودثبت نام
Shayna Shiri
Shayna Shiri
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

(آشپزی وصف ناپذیر است )

مقدمه

من امروز می خوام به شما بگم چطوری کارهایی مثل شیرینی پزی کیک پختن ....و کار ای دیگه رو یاد بگیرید.شیرینی پزی کار خیلی ساده ای هست اگر هر چقدر تلاش بیشتری داشته باشیم شیرینی های خیلی خوشمزه ای میتونیم داشته باشیم، ولی شیرینی پزی یا اشپزی به علاقه این کار بستگی داره هرچقدر علاقه بیشتری داشته باشیم قطعا شیرینی یا غذای بهتری خواهیم داشت . مثلا من عاشق اشپزی هستم و با تمام عشقم اشپزی می کنم و غذا یا شیرینی من خیلی خوب می شوند .


حالا من می خوام درمورد این صحبت کنم که اصلا برای شیرینی پزی چه وسایلی لازم هست ؟

اصلا وسایل زیادی نمی خواد .

کاسه ها -

ما سه نوع کاسه می خوایم من می گم سه تا چون کار رو برامون راحت تر می کنه این سه کاسه مساوی است با :

کاسه ی بزرگ

کاسه ی کوچیک

*پارچ پلاستیکی گود

پیمانه ها -

ما دو جور پیمانه داریم :

اولیش برای مواد خشک مثل ارد ،وانیل،بکینگ پودر ، نمک و چیز های دیگه استفاده می شه و قاشق ماننده

دومیش برای موادی مثل مایعات شیر ، اب ،روغن اندازه گیری می شه و مثل پارچ می مونه







شیرینی پزیعشق به شیرینی پزیوسایل شیرینی پزی
من 10 سالمه و عاشق شیرینی پزی ام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید