ویرگول
ورودثبت نام
سمیرا باحجب تبریزی یان
سمیرا باحجب تبریزی یان
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سمیرا باحجب تبریزی یان، متخصص سوشال مدیا، کارشناس ارشد نرم افزار

من یک دختر فعال و شادی هستم، نام پدر من مرتضی است. من عاشق پدرم هستم. من متاهل هستم و اسم همسرم اشکان است. خدارو شکر می کنم بابت تمامی نعماتی که به من داده. من در زمینه سئو سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، چاپ ماگ سابلیمیشن، و پشتیبانی از سایت شکلات قافلانکوه و پاستیل های خوشمزه و تو دل برو مارابو فعالیت می کنم. سمیرا باحجب تبریزی یان متولد 69 زاده ی تابستان ماه تیر هستم. من در پیج باباتبریزی فعالیت داشتم.



من و پدر گرامی مرتضی باحجب تبریزی یان در کتابخانه ایران مال
من و پدر گرامی مرتضی باحجب تبریزی یان در کتابخانه ایران مال

آینده ی خودم و چطوری می بینم؟

من دختری فعال که در رشته مهندسی نرم افزار فعالیت می کنم. میخوام پشتیبانی سئو چند سایت و به عهده بگیرم. قبلا ها سمانه می گفت که در یک نخصص یا نیش کار کنم.

سمیرا باحجب تبریزی یان در جاده چالوس با شال زرد عالی با پدر
سمیرا باحجب تبریزی یان در جاده چالوس با شال زرد عالی با پدر


سمیرا باحجب تبریزیان دختری است که در انجمن دندانپزشکان عمومی ایران فعالیت می کرد. در زمینه های پزشکی، دبیرخانه، برگزاری همایش و کنگره ها فعالیت پر ثمر و پر تلاشی داشت.


عکس سمیرا باحجب تبریزی یان در کنگره و همایش دندانپزشکان عمومی ایران است با شالی سبز و دختر خنده رو که در زمینه سئو تخصص دارد
عکس سمیرا باحجب تبریزی یان در کنگره و همایش دندانپزشکان عمومی ایران است با شالی سبز و دختر خنده رو که در زمینه سئو تخصص دارد



سئو سایتباحجب تبریزی یانطراحی لوگونرم افزارچاپ ماگ تبلیغاتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید