ویرگول
ورودثبت نام
True blue
True blue
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اومدم درخاستی بزارم

سلام اومدم درخاستی دوست عزیزم parisa Asadi رو بزارم ینی عکس از بی تی اس ?

آماده باشید که قراره کلی زخمی شید یاه یاه یاه ?

سر این شاید خون دماغ شدید من هیچیو گردن نمیگیرم ??
سر این شاید خون دماغ شدید من هیچیو گردن نمیگیرم ??


اینو نمیدونم قسمت چند بود ولی میدونم توی ران بود
اینو نمیدونم قسمت چند بود ولی میدونم توی ران بود
اینم برا فوتو کانسپتای mv magic shop هه فک کنم
اینم برا فوتو کانسپتای mv magic shop هه فک کنم
اینم فک کنم برا عید چوسوکه
اینم فک کنم برا عید چوسوکه
وای عاشق این عکسشونم همشون خیلی خیلی تاینی افتادن
وای عاشق این عکسشونم همشون خیلی خیلی تاینی افتادن


اینم که برا فوتو کانسپتای stay alive هه
اینم که برا فوتو کانسپتای stay alive هه
اینم که برای وینتر پکیجه ساله نمدونم چی چیه
اینم که برای وینتر پکیجه ساله نمدونم چی چیه

خب یه چالشم بزارم؟.. میزارم ?.. یاع

این برا چه mvایه؟ راهنمایی میکنم برا mv نیس برا فوتو کانسپتای original ورژنشه
این برا چه mvایه؟ راهنمایی میکنم برا mv نیس برا فوتو کانسپتای original ورژنشه


خب دیگه درخاستی یی چیز دیگه ای بود از من دریغ نکنین بگید که من اگه بتونم بزارم ?

similar to a comma; Demanding to end.. Doomed to continue
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید