ویرگول
ورودثبت نام
True blue
True blue
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اومدم درخاستی بزارم

اومدم درخاستی دوست عزیزم من بدبخت هستم ??ینی عکس از نامجین بزارم ? خودم بنظرم خیلی خیلی قشنگه این شیپ فرندی ?

قلبمو میدم به این عکس ??
قلبمو میدم به این عکس ??
این عکس.......
این عکس.......
منم حباب موخام ? اونم از دس بایسمو دوست خوش خندش  ??
منم حباب موخام ? اونم از دس بایسمو دوست خوش خندش ??


وای قربون خندهاشون ?
وای قربون خندهاشون ?
موچچچچچچچ ?
موچچچچچچچ ?



وای  گوگولیا ?
وای گوگولیا ?
اینم برا mv آیدوله
اینم برا mv آیدوله

یدونه چالشم بزارم،آسونه اولش میخاستم دوباره فوتوکانسپت یه آهنگ hyyhشونو بزارم، اونم راحت بودااااا، ولی بین خودمون بمونه.. نصف آرمیا نمیدونن چیه.... حالا بزار چالشمو بزارم ?

این دیگه واقعن راهنمایی نداره خیلی آسونه ❤
این دیگه واقعن راهنمایی نداره خیلی آسونه ❤

راستی امشب ساعت 21:30 لطفن توی گروه تلگرامم جوین شین استریم پارتیه

لینکشم ایناهاش: https://t.me/voteandstreampartyforbts

اگرم به هر دلیلی نمیتونسید بیاید تلگرام، بگید یه گروه تو واتساپ بزنم ❤

بیاید اینجوری حمایتمونو به پسرا نشون بدیم ?.. قبل از شروع استریم پارتی هم لطفن این پلی لیستا یا هر پلی لیست دیگه‌ای که فک میکنید مهمنو استریم بزنین ممنونم ??

لینک اون پلی لیستایی که گفتم: https://open.spotify.com/playlist/0USlLn0iAx3x8aqNqv4Wuz?si=9RwqK83GQSy_LD0jMn-U3A

https://open.spotify.com/playlist/4dfuVf4Blcqpb4uf2RFUIy?si=vFw2PYxESE-ZTCCoRwrnaQ

خب دیگه اگه بازم درخاستی داشتید بگید من اگه بتونم میزارم ?، بازم بگم که من فقط درخاستی از بی تی اس نمیزارمو تا جایی که بتونم همه‌ی درخاستیاتون رو میزارم ?















similar to a comma; Demanding to end.. Doomed to continue
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید