ویرگول
ورودثبت نام
True blue
True blue
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سلام اومدم درخاستی بزارم

سلام سلام اومدم درخاستی دوست عزیزم parisa Asadi رو بزارم ینی عکس از vmin ?

خپدهستانکذبیحرفم *تشنج
خپدهستانکذبیحرفم *تشنج
وای خودم این عکسشونم ?
وای خودم این عکسشونم ?
قلبم درد میکنه ? این همون کسرتیه که تهیونگیم تو بک استیج گریه کرد ?
قلبم درد میکنه ? این همون کسرتیه که تهیونگیم تو بک استیج گریه کرد ?


وای این عکسشون خیلی بامزس ❤
وای این عکسشون خیلی بامزس ❤
وای اینو میدونم اونجایی که جیمین هس mv سرندیپیتیه اونجاییم که وی هس فک کنم mv سینگلارتیه
وای اینو میدونم اونجایی که جیمین هس mv سرندیپیتیه اونجاییم که وی هس فک کنم mv سینگلارتیه


وای قربون خنده عاشون برم ?
وای قربون خنده عاشون برم ?
این لنزه خیلی به تهیونگ میاد
این لنزه خیلی به تهیونگ میاد
دوباره اون کنسرته ??
دوباره اون کنسرته ??
اینم برا عید چوسوکه ساله نمدونم چنده
اینم برا عید چوسوکه ساله نمدونم چنده
من عاشق این عکسم نمیدونم چرا ?
من عاشق این عکسم نمیدونم چرا ?
این برام آشناس حتا یادمه وی توش چطوری میرقصید ولی اسمشو یادم نمیاد اگه شما یادتونه بگین ممنون ?
این برام آشناس حتا یادمه وی توش چطوری میرقصید ولی اسمشو یادم نمیاد اگه شما یادتونه بگین ممنون ?


یه چالش راحتم بزارم برم ??

این برا چه mv ایه؟ (راهنمایی نداره خیلی راحته... آهان از آهنگای  hyyh شونه)
این برا چه mv ایه؟ (راهنمایی نداره خیلی راحته... آهان از آهنگای hyyh شونه)







similar to a comma; Demanding to end.. Doomed to continue
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید