ویرگول
ورودثبت نام
لیلافرزادمهرm_15996912
لیلافرزادمهرm_15996912
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دیالوگ شگفت انگیز

در متن زیر یکی از تمرینات محتوا هشتم با عنوان دیالوگ شگفت انگیز را مطالعه می کنید.

- 1-چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- مگه چطور نگاه کردم؟

- با خشم.

- نه تعجب کردم.

- 2- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- مگه چطور نگاه کردم؟

- با حسرت.

- حسرت نبود حسادت بود.

- 3- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- مگه چطور نگاه کردم؟

- با عصبانیت

- آره از دست تو واینکارهات عصبیم.

- 4- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- چطوری نگاه کردم عزیزم؟

- عزیزم وزهر مار. با اون نگاه خشمگینت داری گلافه ام می کنی.

- منکه ناراحت نیستم حالم هم خوبه.

- 5- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- خوب می کنم دارم از دستت دیوانه میشوم.

- مگه من چکار کردم که اینطوری حرف می زنی.

- هیچی دیگه. چکارمونده که نکرده باشی.

- 6- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- چطور نگاه کردم عزیزم؟

- نمی دانم ولی ته دلم قنج رفت.

- این فقط یه ذره از عشقم بود.

- 7- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- راجع به چی حرف میزنی؟

- همین نگاهت همین الان داری با چشمات منو میخوری.

- آخه عاشقتم ودلم میخواهد برای اینکه دست کسی نیفتی درسته قورتت بدهم.

- 8- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- چطور مثلن نگاه کردم؟

- خیلی عصبی وناراحت

- هیچ کارم درست پیش نمی رود توهم هی گیر الکی می دهی.

- 9- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- چکار کنم چشمهام چپه.

- چرا اینقدر پریشان وعصبی هستی.

- برای عصبانیت وپریشانی هزار دلیل هست برای آرامش دلیلی ندارم.

- 10- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- چکار کنم ایرادی نمانده که از من بگیری.

- ای بابا منکه چیزی نگفتم.

- مگه حقی هم داری که حرف بزنی.

- 11- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- دست خودم نیست بدجوری خواهانت هستم.

- بسه دیگه جلوی بچه ها زشته

- مگه دوست داشتن جرمه دلم میخواهد عزیزم را اینطوری نگاه کنم.

- 12- چیه چرا اینطوری نگاه می کنی؟

- جور دیگری بلد نیستم نگاهت کنم.

- دعوا که نداریم فردا جدایی میشیم.

- برای همین دارم با حسرت نگاهت می کنم.

ارائه شده در وبسایت ویرگول

https://leilafarzadmehr.ir/دیالوگ-شگفت-انگیز/

دیالوگنوع نگاه
لیلا فرزادمهر هستم فوق لیسانس بازرگانی بین الملل‌.کارمند حسابداری.با نوشتن دنیای اطرافم رو رنگ می کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید