ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین بکائی
محمدامین بکائی
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

من چی مینویسم

خب این اولین پستیه که تو سایت میزارم

تو جامعه ما خیلی دغدغه های مختلفی وجود داره

از دغدغه تینیجر ۱۲ ساله بگیر تا دغدغه یه پیرمرد ۷۰ ساله

و خب قطعا نگرانی یه نوجوون از نظر یه بزرگسال چیز مسخره ایه

این که میگن ماهم این دوران رو گذروندیم غلطه

هر نسل ویژگی های خودشو داره چون اون چیزی که شما گوش دادید با اون چیزی که ما میشنویم فرق داره

چن فیلمای مورد علاقتون با فیلمای ما فرق داره

چون اونموقع ته تهش نوار بود و الان همه گوشی دارن

ولی خب به عنوان یه پسر ۱۵ ساله ترجیح میدم از دغدغه های این سن واستون بنویسم

راستیتش حدود دو یا سه سال میشه که من وارد این تخولات بلوغ شدم و خیلی سوالات زیادی برام پیش اومده و دارم سعی میکنم حلش کنم

خیلی تو فضای مجازی هستم و برام حل این سوالات بسیار مهمن

فعلا فقط مینویسم اما اگه باز خورد خوبی گرفتم و دیدم این نوشتن ها کمکم میکنه و برای بقیه هم جذابه شاید پادکست تولید کنم

راستی این رو بدونید که نه فعلا دینی دارم و نه تو جبهه سیاسی هستم و دائما با خودم کلنجار میرم

تنها چیزی که ازش مطمئنم اینه که آدم باید چهارچوب داشته باشه

حتی اگه این چهارچوب آزادی مطلق باشه


نوجوونتینیجربلوغذهن پرسشگر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید