ویرگول
ورودثبت نام
shifting with kayla?
shifting with kayla?
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

اسکریپت کامل شیفت?


من اومدم با یه پست دیگه از شیفتینگ?

درباره اسکریپت کامل شیفت هستش

لایک/کامنت/فالو♥ یادتون نرههه?



خب همه اینایی که مینویسم رو برای اسکریپت حتما بنویسید برای شروع



اسم دنیای شیفتم:

اسم:

فامیل:

قد:

وزن:

زبان:

شغل:

اخلاق خوب:

اخلاق بد:

ظاهر:

صدا:

اندام:

مشخصات خونه:

مشخصات دوستان:

کسی که قراره عاشقتون شه:

(اجباری نیست که بنویسید)?

چندتا نکته?•-•
چندتا نکته?•-•

اول: اینکه شما بنویسید یکی عاشقتونه اصلا مشکلی نیست خیلیا میگن اونو زور کردید ولی اصلا اینطور نیست دنیای که شما مینویسید وجود داره و یعنی اون فرد از قبل عاشق شما بوده یا قراره عاشقتون بشه پس نگران این چیزای نباشین^-^??


و اینکه اگه شما فرد خاصی هستین یعنی مثلا یه ادمی که تو اینجا هست هستین اشکالی نداره مثلا شما خواستین تو شیفتتون یجی توی گروه ایتزی باشین مشکلی نداره یعنی اون فرد تو دی ار شمایید و یجی اصلی اینجا توی دی ار شما وجود نداره و خود شمایید?



بریم سراغ بقیه♡-♡

چیز های مهم
چیز های مهم

من توی دی ار نامیرا هستم

من هیچوقت ناخواسته باردار نمیشم

من هیچوقت جوش نمیزنم

هیچوقت چاق نمیشم

هیچ مریضی ایی نمیگیرم

بدون اینکه با خواب ناگهانی برگردم سی ار راحت میخوابم

دوستای من نامیرا هستن

هیچ مشکلی برای من پیش نمیاد



خب شما میتونین برای خودتون تو سی ار کلون بزارین (یعنی خداگاهتون توی سی ار کارتونو انجام بده) و ناخداگاهتون توی دی ار باشه?

میتونین هم نزارین چون کلون رو برای وقتی میزارن که میخوان زیاد تو دی ار باشن?


میتونین برنامه لیفا اپ رو تو گوشی دی ارتون داشته باشین یعنی میتونین تو این برنامه اسکریپتتونو ببینید میتونین ببینید کلونت چیکار میکنه میتونین چیزیو که میخواد تغییر بدید✨

یه نکته مهم!
یه نکته مهم!

اگه شما میخواین به یه انیمه های سریالی چیزی برین لازم نیست کل اینارو بنویسید

اسم سریال/انیمه/رو بنویسید و بگین توش کی هستین و چند سالتونه و اسمتون چیه فقط همینا چیز دیگه ایی لازم نیست چون یه جای مشخصی برای شیفت دارین

اینایی که گفتم برای دی اریه که خودتون میخواین بسازین??



اامیدوارم خوشتون اومده باشه

لایک کامنت و فالو یادتون نره•-•♡



دی اراسکریپت شیفت
اینجا بهت کمک میکنم زودتر شیفت بشی^-^
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید