ویرگول
ورودثبت نام
shifting with kayla?
shifting with kayla?
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

۵دنیای محبوب برای شیفت

سلام سلام من اومدم با یه پست دیگه^-^

خب امروز میخوام ۵ تا از بهترین دنیا برای شیفت رو بهت معرفی کنم?

لایک و فالو یادت نره، بزن بریمم^^



۱-سفر به دنیای بلک پینک??
۱-سفر به دنیای بلک پینک??

خب این دنیای اینجوریه که شما یکی از اعضای گروه بلک پینک رو انتخاب میکنید و اسکریپت مخصوص با چیز هایی که میخواید رو مینویسید، مثلا من میخوام جنی باشم تو گروه بلک پینک، و بلک پینک فردا کنسرت داره و من عالی اجرا میکنمو و...



۲-سفر به کنسرت بی تی اس
۲-سفر به کنسرت بی تی اس

خب از اسمش معلومه، به کنسرت بی تی اس میری و لذت میبری، اینم برای ارمی ها?


۳-سفر یه دنیای خودمون با کمی تغیرات
۳-سفر یه دنیای خودمون با کمی تغیرات

خب اینجوریه که به سی ار سفر میکنی ولی با کمی تغییرات، مثلا خودتیا ولی پولداری یا حیون خونگی داری و...



۴-سفر به دنیای فیلم ها
۴-سفر به دنیای فیلم ها

خب سفر به دنیای فیلم ها هم که معلومه دیگه مث هری پاتر، دارک و...



۵-سفر به دنیای بازی
۵-سفر به دنیای بازی

خب اینم معلومه، سفر یه دنیای ماینکرافت، پابجی، برین و لذت ببرین.

اینم از این امیدوارم خوشتون اومده باشه لایک و فالو یادتون نرهه?


بی تی اسهری پاترسفربلک پینک
اینجا بهت کمک میکنم زودتر شیفت بشی^-^
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید