ویرگول
ورودثبت نام
Fatemeh
Fatemeh
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

پسری که رفت..

سلام میکنم به تویی که درحال خوندن این کلمات هستی:)

مرسی که وقت با ارزشتو بهم دادی و با چشمای قشنگت داری این جملات عجیب رو میخونی...

🙂نمیدونم.. اولین باره که دارم خودمو توی یه فضای عمومی و بزرگ تخلیه میکنم...

اما اون پسر:) میدونی دارم راجب کی صحبت میکنم؟ قطعا نمیدونی..

پسر قشنگی که احتمالا اگه اینارو بخونه یه خندهٔ ریزی میکنه و میگه این دخترک اینجاهم دست از سر من برنمی‌داره:))))

میخوام از این به بعد بیشتر راجبش بنویسم!

آخه میدونی... خیلی طولانیه! خیلی پیچیده‌س! از اون پیچیده‌تر، شخصیت منه:)

دوست قشنگم.. اگه کم بود یا زیاد منو ببخش🙃

آخه هنوز تازه‌واردم من...

راستی راستی! یادم رفت بگم! امروز جمعه‌س! نه یعنی امشب شب شنبه‌س:)

الان جمعه شب و شب شنبه‌س، ساعت ۲۰:۳۷🖤

دقیقا چهارشنبه عصر مامانم برای همیشه دخترکشو ترک کرد...

البته! قراره بیشتر باهم آشنا شیم دوست خوبم:))))

مرسی که وقت گذاشتی و تا اینجا خوندی🥲

بماند به یادگار _ ۱۴٠۲/۱۲/۱۱ _ ۲٠:۳۹ _ جمعه🌌🍁

شکست عشقیدوست پسرمعشقم رفتمامانم مردپسر قشنگم
یه INTJ🧠🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید