ویرگول
ورودثبت نام
شایان
شایان
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

فصل سوم خواننده ها

خب تو این فصل قراره درباره یکسری اهنگ یا خواننده صحبت کنم که مطمعنم خیلی از پدر و مادرها میگن یا اونارو گوش نده یا میگن گوش میدی کم گوش بده بریم مثال بزنیم.

مثال اول = امیر حسین مقصودلو ملقب به (امیر تتلو)

خب میدونم که الان یکسری از شما بلند میشین کتاب رو میبرین پیش خانوادتون و بهشون میگین این متن رو بخون داره درباره تتلو میگه که چه جور آدمیه ولی سخت در اشتباهید من میخوام بگم که تتلو درسته که تو بعضی از اهنگ های خودش فحاشی میکنه ولی دلیل نمیشه که کسی بهش توهین کنه اون داره برای هوادارای خودش اهنگ تولید میکنه یا(میسازه)پس اگر پدر و مادری به بچه ای یا به کسی دیگه ای گیر بده که چرا داری تتلو گوش میدی یا میتونی بگی چون دوستش دارم یا میتونی بگی چون اهنگاش برای من قشنگه....بقیه خواننده ها مثل بهنام بانی و حمید حیراد و... اهنگ های خوب و باحالی دارن ولی خب بهنام بانی بیشتر اهنگ های عاشقانه میخونه ولی حمید حیراد انواع اهنگ هارو میخونه..

*خب بریم سراغ انتخواب رشته*(رشته آش منظورم نیست ها/رشته تحصیلی منظورمه)

خب وقتی که کلاس نهم را تموم میکنی اول حرص نمره نوبت دومت رو میخوری چرا؟چون اگر نمرت کمتر از 17 باشه جایی نمتونی ثبت نام بکنی این یک ...

دوم=وقتی نمرت بیاد یا خودشون میگن که چه رشته ای به دردت میخوره یا خودت باید تلاش کنی تا به رشته مورد نظرت برسی.

سومن=وقتی تونستی رشته ی دلخواهت را بگیری اونجا یک یادی از ما بکن بگو دمت گرم که راهنماییم کردی(=

خب چون من زیاد از رشته های سال تحصیلی نمدونم چیزی نمیگم که باز توهم سردرگم نشی(=

این فصل رو هم میخوام اینجا تمومش کنم که دیگه پروندش بسته بشه.

حمید حیراداهنگمیمخواننده
هر هفته داستان زندگی من از کلاس نهم تا12 منتشر میشود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید