ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تولد بابا رضا

می‌شنوند؟

صدای هر روزه هزاران هزار زائر که مرا می‌خوانند.

مرا امام غریب می‌خوانند

غریب‌الغربا،

معین‌الضعفا

ضامن آهو

مرا رضا می‌خوانند.

سلطان خراسان

سناباد و نوغان،هر روز آباد و آبادتر خواهند شد؛

زیرا

سرای من اینجاست.

وپناه آنانی خواهد بود که صدایم کنند.

دهان به دهان،

سینه به سینه،

نقل این سرا خواهد گشت.

سرای حبیب.

وعده‌گاه من و شما.

به دیدنم بیایید تا به‌دیدارتان بیایم.

این صحن‌و سرای

منتظر قدم‌های شماست.

آسمان ها و زمین

تا قیامت سلام‌تان را خواهند شنید؛

اسلام علیک یا علی‌بن‌موسی‌الرّضا.

اسلام علیک....

چقدر حرفش خوب بود برام

کاش امام‌رضا ع نگاهی به من رو سیاه هم بکنه

چقدرر دوست دارم برم حرم با حس حال قبلی و حال خوب

وافعا نمیدونم حرف من به حجاب چه ربطی داشت!؟ آیا من مسخره کردم !؟ که ایشون این چنین استوری گذاشت اولش ناراحت شدم ولی با خودم گفتم باعث شد اسم امام رضا استوری بشه

حال نمیدانم تبریک تولد خنده‌اش کجاست!؟

به غریبی مرا می‌بری

اما غریب نخواهم ماند

باشد که دنیا برای دیدار من سفر کند.


تولدامام رضاجشن تولدفیلممدافعان حرم
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید