ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جملات ناب ۳

در دنیای امروز :
فقر آتشی است که خوبیها را می سوزاند.
و ثروت پرده ایست که بدیها را می پوشاند.
و چه بی انصافند آنانکه
یکی را می پوشانند به احترام داشته هایش.
و ""دیگری را می سوزانند به جرم نداشته هایش...

#علی_شریعتی
اجازه نده دانشگاه جلوی تحصیلت رو بگیره
مارک تواین

درختان را هنوز ای برف! شوق برگ‌وباری هست
زمستان گرچه طولانی‌ست، آخر نوبهاری هست

| فاضل نظری |
تو خانه سالمندان با یه خانمی حرف میزدم که
بهم گفت:
《کاش مهربونیت  به مرز حماقت نرسه مادر!》
وقتی معنی جملشو ازش پرسیدم اینجوری تعریف کرد:
امیدوارم به آدمایی دریا ندی که فقط یه قطره از خودشونو بهت میدن!
مهربونی از یه جایی به بعد  دیگه مهربونی نیست
حماقته!
و میدونی  کجای  این داستان دردناکه؟!
اینکه اگه برگردی عقب بازم مهربونی میکنی،
بازم دریا میدی،
اره تو بازم میبخشی!
با همون لبخندش  ادامه داد :
تو هیچوقت تغییر نمیکنی چون مهربونی یه رفتار نیست، یه سبک زندگیه...
آدم مهربون هرچقدرم ضربه بخوره نمیتونه بدبشه،
نمیتونه دلی رو بشکنه!
مهربونی حسیه که متاسفانه هیچوقت تنهات نمیزاره!
حتی اینجا،توخونه سالمندان...

یه جا نوشته بود:
من برای اطرافیانم کسی بودم که خودم دلم می‌خواست داشته باشم
و هیچوقت نداشتم...
و من با تموم وجودم حسش کردم :)


هر چه ساکت تر شوید، بیشتر می توانید بشنوید.





دریامهربونیquot quotquot می‌سوزانندآتشی خوبیها
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید