ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خسته نباشید به خودم

همیشه یه چیزی هست که ناقص باشه ناتموم باشه

تموم نشده باشه ولی تو باید حالتو خوب نگه‌داری باید پرو باشی که باید بجنگی با این دنیای بی رحم استاد های حیوان صفت که ۱.۵۰ ندی به دانشجو بعد دوترم درسی که هیچ اهمیتی در آینده‌شغلیش نخواهد داشت

۴ سال از عمرم رو استرس بی‌خود کشیدم شب‌زنده‌داری برای درس های که هیچ فایده‌ای نداشتن برام

مگه چند‌سالمونه؟ که اینقدره احساس فرسودگی میکنیم

چرا تمام فکرمون شده رفتن و رفتن!؟

چی شد که از همچی بریدیم!؟

چی کردین که بریدیم!؟

گناه ما چی بود؟

چونکه ما بچه های مردیمم؟

حاجی بگو اینا بچه های خودمونن....

حاجی بگو دست بجنبونن.

من خسته‌ام چونکه خیلی خوندم برای درس شبیه سازی خیلیییی یعنی

امیدوارم بشه تک‌درس برش‌داشت

شمام برام دعا کنید بچه ها

هدیه های دوستم برای تولدم
هدیه های دوستم برای تولدم

لیلا اولین دوستی بود که فهمید من چی دوست دارم و طبق اون هدیه بهم داد.

۱۶۲ تومن دادم پول یه دفتر خیلی برام گرون تموم شد ولی خب دوسش دارم اینقدر که دلم نمیاد استفادش کنم.


آینده‌شغلیش سالمدرسهدانشگاهمهندسی نرم افزارافسردگی
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید