ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دی ۱۴۰۱

مغزم روی حالت stop خودشو قرار داده انگار تو حالت خلاء هستم تا چشم باز کردم دیدم پایان ترمه نه به اون ارومی اول ترم نه به تند گذشتن روزهای پایان ترم پروژه رشنال رز که سیستمم ارور داد سه ساعت با این نت کند ارورش برطرف کنی جالب تر اینه که ویژال استودیو هم ارور داد و باید برم روی سیستم دانشکده کد بنویسم یکشنبه هم امتحان شبیه‌سازی دارم همون مسئله کمپرسی

ارور رشنال رز رو زدم نت باورت میشه؟ دوتا سایت برام اورد!؟

واقعا احساس پوچی و بیخودی میکنم درس های رو باید سختی بکشم پاس کنم که اصلا به دردم نمیخورن بازار کار ندارن و بیخودن

اصلا نمیدونم چرا باید اینا پاس کنم

تفریحم اینستا بود که اونم قطع شد

بانک اطلاعاتی هم تئوری و هم عملی امتحان داره

رشنال رز هم امتحان تئوری عملی و هم اینکه پروژه تحویل باید بدیم

دفاع که خودش یه داستان جداست

کاراموزی ارائه دارم با استاد سخت

طراحی وب با #c هم سیستمم ارور میده

یعنی کلمو میخوام بکونم به دیوار

هوش‌مصنوعی هم که نگم برات


میلرزم، سردم است..

افکار منفی به یک باره به سمتم هجوم می آورند.

دیگر هیچ چیزی را به چشم پیروزی نمی بینم !

ولی میدانم میتوانم از پس خودم بربیایم.

هرچه باشد 2 سال اسیری را تحمل کرده بودم..

چشمانم بسته میشوند خیلی خسته ام

همچنان که روی صندلی نشسته ام میکوشم با خستگی مبارزه کنم!



دختری‌از‌بروکلین

گیوم موسو



ارور بسیار جذاب و دوست داشتنی
ارور بسیار جذاب و دوست داشتنی



ارورامتحاننتstop خودشو
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید