ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

رسیدم به حرم

رفتم مشهد

خاطره زیاده برای گفتن هفته پیش این موقع گوهر شاد بودم. و حرف زیاد دارم برای نوشتن

بلاخره چشمم به گنبد طلایی افتاد گوش‌ هم صدای نقاره خونه رو شنید

دلمون تنگ شه برای آقا امام رضا ع دوباره بریم زیارتش

عکس تا دلتون بخواد گرفتم عکس های که دوسشون دارم واقعا

چای خونه حضرت امام رضا ع

عجب حس حالی داشت.

کلا علاقه زیادی به چایخانه دارم این شب های محرم هم میرم توی چایخانه هیئت میشینم چایمو میخورم

متن روی چایخانه خوانده شود

با قطار رفتیم سفر

اینجا کجاست!؟ گوهرشاده

جای دنج و دید به گنبد

صفای داره حرف زدن با آقا و خلوت کردن

کاش میشد هر وقت دلت می‌گرفت میرفتی حرم و برمیگشتی،

پاهای اوجولوش روووو??اسمش سمانه بود.

بقیه بمونه برای بعد

خاطرات خنده دار و غر هام بمونه بعدا میگمتون

مشهدمحرمامام رضاحرم امام رضاخاطره
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید