ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۱۷ روز پیش

یک عدد عاشق عکاسی

برای کسانی که زیبایی را میفهمند هیچ توضیحی لازم نیست، یکی از خوشی های دوربین با کیفیت داشتن اینه که لازم نیست گوشی کسی دیگه رو بگیرم و راحت از هر چیزی بخوام عکس میگیرم.همه بهم میگن چقدر عکس میگیری و فلان بهمان ولی خب من از نظر خودم از زیبایی ها عکس میگیرم و عاشق عکاسی طبیعت هستم. راستش کسی از عکس های گرفتم زیاد تعریف نکرده مثلا اینکه بگه چه نگاه زیبایی داری و...

مثلا عکس بالا اکثرا بی توجه رد میشیم ولی واقعا جز زیبایی اینکه با چه سختی از دل سختی ها عبور کرده و خودشو به روشنایی رسونده رنگ سبز قشنگی هم داره. ولی خب اینو نشون مامانم دادم گفت این دیگه چیه! چشم ها را باید شست جور دیگری دید.

عکسی که از میز تحریرم گرفتم.

صفحه بولت ژورنال پارسالم


دل یک منشی دارد که بقیه اعضای بدن ندارند و آن هم رازداری است. چشم ها با غمی به لرزه می افتند و با شادی میدرخشند؛ اما دل مجنون هم که بشود کسی
در نمی یابد؛ مگر آن که صورت خیانت کند.

تکه کتاب

بگذریم. هیچ مشاوره ای حالم را خوب نمیکند حالا تازه دارم متوجه میشوم بهترین مشاور خودم هستم برای خودم هیچکس به اندازه من از زندگی و بالا و پایین و گذشته و آینده من خبر ندارد بهترین کسی که میتواند برای من راه حل ارائه بدهد خودم هستم این حرف معلممان هم بود که از عقل تان برای راهبرد پیدا کردن استفاده کنید تا بهترین گشایشها برای زندگیتان اتفاق بیفتد


بولت ژورنالعاشق عکاسیبهارطبیعتحال خوبتو با من تقسیم کن
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید