ویرگول
ورودثبت نام
میثم مرادی
میثم مرادی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

میثم مرادی | مدرس و طراح دوخت

من میثم مرادی هستم، از کودکی به طراحی و دوخت علاقمند بودم و آرزو داشتم یک کارگاه خیاطی داشته باشم و هم اکنون این رؤیا به نام همگامدوخت به واقعیت پیوست.من حدودآ 97 بود که مزون خود را به نام میسامیس کیدز افتتاح نمودم و سفارش های زیادی از اقسا نقاط کشور و همچنین از کشورهای اروپایی میگرفتم اما همیشه این فکر در سرم بود که بستری آموزشی داشته باشم تا به انتقال تجاربم به افرادعلاقمند بپردازم و بعد حدود سه سال پیش شروع به برگزاری دوره های تخصصی کودکدوز کردم و خوشبختانه با استقبال زیادی روبرو شد و همیشه به فکر این بودم که روشی را پیدا کنم که بدون استفاده از متدهای پیچیده و سخت بتوان به راحتی خیاطی کرد به همین منظور برای اولین بار در ایران به برگزاری دوره های خیاطی به روش برش مستقیم روی پارچه شروع کردم و خدا رو شکر با استقبال بسیار زیادی روبه رو شد و هنرجویان زیادی با اینکه تجربه ای از خیاطی نداشتند توانستند از این راه در همان روزهای ابتدای آموزش، کسب درآمد کنند و از مشتری سفارش میگرفتند . از خدای خودم بینهایت سپاسگزارم که مرا به مسیر آموزش و علایقم هدایت کرد.

مدرس خیاطیطراح دوختآموزش خیاطیمیثم مرادی مدرس خیاطیمیثم مرادی طراح دوخت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید