ویرگول
ورودثبت نام
مهندس سامان زحمتکش
مهندس سامان زحمتکش
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

عکس متفاوت بهنوش بختیاری و سامان زحمتکش

عکس متفاوت بهنوش بختیاری کنار سامان زحمتکش
عکس متفاوت بهنوش بختیاری کنار سامان زحمتکش

عکسی متفاوت از بهنوش بختیاری درکنار بلاگر و مهندس سامان زحمتکش

حاشیه سازی های بهنوش بختیاری

کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز دارد و کارش را از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در مدلینگ و جواهرات فعال است.

در محله مهرآباد جنوبی به دنیا آمده ، مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، یک برادر به نام بهزاد بختیاری دارد و خواهرش بهناز بختیاری نام دارد و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بودم و می خواستم پزشک شوم اما در کنکور قبول نشدم و به اصرار دوستم شقایق در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کردم و قبول شدم.

در زمانی که دانشجو بودم اوایل خرید و فروش قطعات کامپیوتر می کردم بعد فروشنده عمده لنزهای رنگی چشم شدم و سپس بعنوان منشی آموزشگاه کنکور بودم.

نحوه ورود بهنوش بختیاری به دنیای هنر

به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من ، دنیای هنر است.

در آن کلاس ها با نگار عابدی ، سحر صباغ سرشت ، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم که الان هر کدام در عرصه هنر موفق هستند.

بهنوش بختیاری اولین بار در سال 1375 وقتی 21 ساله بود با معرفی خانوم نصیرپور در سریال هوای تازه بازی کرد و نکته جالب آن جاست که دستمزد او 20 هزار تومان بیشتر نبود. بعد از چندین تجربه بازیگری به علت دستمزد کم البته بختیاری وارد حرفه منشی گری در پشت صحنه شد.


#بهنوش_بختیاری #behnoosh_bakhtiari #بهنوشبختیاری #behnooshbakhtiari #حاشیه #چالش #ویسگول #حاشیه_هنرمندان #تیک_تاک #سینما #بازیگر #بازیگران_زن #سلبریتی #cinema

#سامان_زحمتکش #سامانزحمتکش #samanzahmatkeshofficial #saman_zahmatkesh #samanzahmatkesh

بهنوش بختیاریسامان زحمتکشbehnoosh bakhtiaribehnoosh bakhtiarisaman zahmatkesh
فضایی برای نشر خبرهای تکنولوژی و فناوری های مختلف و مهندسی عمران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید